Väldigt mycket medhåll. Ibland påminner den nästan lite om den där "fresh bite" de körde med i Plus i Skandinavien ett tag, och den var ingen höjdare. Någon enstaka gång har jag fått en bra andra servering, men den borde de verkligen kunna rycka upp utan att det kostade speciellt mycket mer. Och jag kan leva ed att det är en färdig-bricka-förpackat, men innehållet är under all kritik för det mesta.Och andraserveringen är ju rena rama katastrofen.
Sen bara två ostar på ostbrickan tyckte jag också var åt det sämre hållet. Sammantaget var enda behållningen att personalen var väldigt trevlig, men det har den varit på andra bolag också så förstår inte riktigt hyllningen av SAS business.
Någon la upp menyn på FT nyligen. Inte bra på flygen från CPH om jag minns rättfår man hi-jacka tråden men en liten OT och höra om någon här har bilder på nuvarande meny i Business med SAS? Ska iväg till ATL om en månad ca och gissar att det är samma meny?
Har för mig att de byter meny runt månadsskiftet februari/mars. C:a två veckor före avresa kan du se menyn i business i SAS-appen om du har en bokning.får man hi-jacka tråden men en liten OT och höra om någon här har bilder på nuvarande meny i Business med SAS? Ska iväg till ATL om en månad ca och gissar att det är samma meny?
Grymt! Tack!Aktuell meny fotat precisVisa bifogad bild 162570Visa bifogad bild 162571
Aktuell meny fotat precisVisa bifogad bild 162570Visa bifogad bild 162571
Inga problem,Grymt! Tack!
Då åkte jag och din vän samma flyg.
Ok, kanske inte då omöjligt att jag får ta del av en nykomponerad meny med andra ord. Får helt enkelt vänta ett par veckor och seSom sagt, det där är rotation C4, som är en meny som ska vara igång i c:a 3 månader. Vet inte när den infördes, men jag fick C4 i början av december 2024, så den går nog i pension om inte alltför lång tid. Dock så såg båda förrätterna och alla tre varmrätterna ut som någon jag kunde tänka mig att beställa.