Tror inte det går att ändra alls faktiskt. Men kan ha fel där.Pga mitt resesällskap till tilltänkt destination inte kan vara lika flexibel som jag så undrar jag.
Det går enkelt att ändra medföljande om det skulle behövas? Är väll bara en avgift va?
Tror inte det går att ändra alls faktiskt. Men kan ha fel där.Pga mitt resesällskap till tilltänkt destination inte kan vara lika flexibel som jag så undrar jag.
Det går enkelt att ändra medföljande om det skulle behövas? Är väll bara en avgift va?
Ja det går bra att byta namn på en resenär så länge det är en ren SAS-bokning. 150;- per person.Pga mitt resesällskap till tilltänkt destination inte kan vara lika flexibel som jag så undrar jag.
Jo det gäller dessa resmål ocksåVerkar inte gälla till "Norden+" (Estland, Tyskland, Lettland, Litauen och Polen). Stämmer det med era motgångar?![]()
Undrar även om ni har något tips på destination i Europa där det finns roliga aktiviteter för barn? Gärna i de närmaste zonerna (Tyskland, Polen) så att poängresan blir lite billigare.
Nu blev det lite off-topic men det hänger ju ändå ihop med rean.
Gäller resor tur/retur med Widerøe eller SAS i SAS Go Bonus och SAS Plus Bonus som bokas t.o.m. den 8/12 2019. Reseperiod: 7/1 2020–31/3 2020. Antalet platser är begränsat. Skatter och avgifter tillkommer. Logga in på ditt EuroBonus-konto för att se poängrabatterna
Har jag förstått rätt att denna kampanj inte gäller enkelresor utan bara tur- och retur?
Har jag förstått rätt att denna kampanj inte gäller enkelresor utan bara tur- och retur?
Vilket får den märkliga effekten att en exempelvis enkel inrikesresa i GO kostar 6000 poäng men lägger man till en returresa så kommer man undan med 5000 poäng. 184 SEK extra i skatter med mera men det får man väl tillbaka om man bokar av returen eller?