Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Har gjort 4 ToR, gör min 5:e idag till Berlin. Min 4:e resa var fredag/lördag förra veckan, också till Berlin. Idag, innan min 5:e resa, hade jag 30 000 poäng på kontot. Har nu passerat totalt 500 000 poäng på kontot, tack SAS för denna kampanj!

Phew. For en dag. 6 flights på 10 timer. Føles litt som en slags SAS-record :D

Alle flightene landet før rutetid.
Alle flightene hadde priority boarding (avreise fra ARN, CPH, OSL og HAU).
Alle flightene fikk jeg vann gratis i SAS GO.
Alle flightene hadde kjempeservice.
Alle flightene hadde korte connections (nede i 30 minutter) men CPH lufthavn var usedvanlig grei og alle flightene gikk fra B-piren med minimal gange.

Føles nesten too good to be true, virkelig en god dag for SAS :)

Landet 25 min før rutetid på CPH fra BRU idag. Var nesten to timer å vente, men så at det gikk et annet fly om under 15 min med 10 min gangtid...
Var en passasjer igjen i gaten da jeg ankom og spurte om jeg fikk bli med, og "selvsagt fikk jeg det", han måtte bare trykke inn noe før jeg fikk gå ombord. (Reiste på billigste plus)

Hvor længe er der gået for jer andre for at få point ind? Jeg fik mine 2 sidste segmenter registreret for 3 dage siden og har intet modtaget endnu.

Jeg ringede til EuroBonus support i dag og fik at vide at der kan gå op til 14 dage? :(

Hvor længe er der gået for jer andre for at få point ind? Jeg fik mine 2 sidste segmenter registreret for 3 dage siden og har intet modtaget endnu.

Jeg ringede til EuroBonus support i dag og fik at vide at der kan gå op til 14 dage? :(
Jag fick mina 30000p samtidigt som de sista segmenten registrerades, eller åtminstone i direkt anslutning till.

Underligt.. Jeg har netop checket en email jeg fik fra SAS i starten af februar "
Du har et stykke til mål i Bonus Challenge"

I følge den kan det tage op til 10 dage "Det endelige oppsettet av flyreisene og Ekstrapoengene dine i Bonus Challenge får du 10 dager etter at kampanjen er avsluttet."

SAS customer support strikes again!

Toppen