Jo, men hur många enkelresor är ARN-CPH-LHR? Enligt mig är det en enkelresa med 2 segmentOm SAS nu räknar segment hade det varit tydligare att skriva "enkelresor". Det är precis samma benämning som SAS använder för att beskriva kraven för EB-nivåerna. Dvs 3 ToR skulle istället vara 6 enkelresor i fallet för min Bonus Challenge. Visst går det att tolka en enkelresa som en resa som med flera segment, men enkelresor skulle hur som helst varit mer konsekvent från SAS än ToR som man valde i det här fallet.
Anyway, jag klagar inte, fick ju in poängen på kontot tidigare än planerat![]()
Precis, så därför skulle flygningar (flighter) vara bättre...Jo, men hur många enkelresor är ARN-CPH-LHR? Enligt mig är det en enkelresa med 2 segment
Eller benämna det som landningarPrecis, så därför skulle flygningar (flighter) vara bättre...
GILLA på ARN-GOT-CPH-OSL.... jeg har aldri tenkt på den lange omvegenJag flyger på tisdag och onsdag enl. följande:
ARN-GOT-CPH-OSL-LHR
LHR-OSL-ARN
![]()
God öl!Jag kör ARN-BRU-ARN på tisdag
Du bör ju kunna få tillgodoräkna dig enligt ursprungsbokningJag blev ombokad till Wideroe istället för SAS imorgon, så bommar sista leget. Rök min challenge där tro? Ombokad pga inställd flight.
Jag hoppas på det. Får dra ett mail till diamond-supporten imorgon!Du bör ju kunna få tillgodoräkna dig enligt ursprungsbokning