Ja, jag signade upp mig igår. Hade exakt likadant.Artur skrev:Kollade igenom min indox, och tycks aldrig få mail av SAS annat än bokningsbekräftelser. Kan det ha något med att man inte prenumererar på SAS nyhetsbrev?(http://www.sas.se/erbjudanden/nyhetsbrev/)Klicka för att utvidga...
Nej, jag gjorde ett försök. Meeen du kan alltid testa.Jay skrev:Verkar det gå att urskilja några kriterier kring vilka som har fått erbjudandet? Jag har aldrig fått några av dessa erbjudanden sedan jag blev medlem i EB. Kan det gå att "fråga" sig till det?Klicka för att utvidga...
Bara resorna görs mellan datumen för kampanjen så spelar de absolutningen roll när du bokar!The Sage skrev:Måste resorna bokas innan årsskiftet eller är det bara val av challenge som ska göras dessförinnan? Har potentiellt en jobbresa under februari att "nyttja" i sammanhanget där exakt datum ej fastställts än.Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Bokade precis GOT-CPH/ARN-OSL-BOO T&R, men nu blev jag osäker på om det är vändande kärra. Någon som har insikt i hur det brukar se ut i Bodö? Ankommande SK4106, avgående SK4111.Klicka för att utvidga...
Yes //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.pngmry skrev:och jag får som vanligt inget erbjudandeNågon EBD som fått detta?Klicka för att utvidga...
Ja, den här gången är jag med. Missade de tidigare två som varit.mry skrev:och jag får som vanligt inget erbjudandeNågon EBD som fått detta?Klicka för att utvidga...
Jappmry skrev:och jag får som vanligt inget erbjudandeNågon EBD som fått detta?Klicka för att utvidga...
Andreas.Net skrev:Kom ditt mail först nu ?Jag har inte fått något ännu så jag funderar på om det är lönt att hoppas på att det kommer något./AKlicka för att utvidga...
PetrelliDK skrev:Hvis det bare var så nemt.Klicka för att utvidga...
Yes!mry skrev:och jag får som vanligt inget erbjudandeNågon EBD som fått detta?Klicka för att utvidga...