Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Canadien

Medlem
Får hoppas att segment räknas. Jag har ORD-ARN och ARN-HKG inbokat i den perioden, så fyra legs till så blir det mina 3t o r.
 

Andreas.Net

Medlem
Då droppade det in en challenge här också. 3t/r till feb 29 och 30 000eb poäng. Passar faktiskt bra med tanke på att det fattas 40 000eb poäng till nästa F award till Oceanien. Bara att vänta på nästa now or never!
Kom ditt mail först nu ?
Jag har inte fått något ännu så jag funderar på om det är lönt att hoppas på att det kommer något.

/A
 

agehall

Medlem
Eurobonus ska skicka ut ganska många mail. Pga hur mottagare hanterar detta så går det inte att pusha ut hur mycket mail som helst samtidigt, så det kan ta dagar att maila alla. Det är en hel vetenskap bakom att få massutskick att fungera utan att man blir blockerad från e-postservrar.
 
A

Aurora

Guest
Selv venninna mi med 3 flighter på 1 år har fått denne, så jeg føler den er relativt bredspektret.
 

Thornado

Medlem
Rackarns. Har inte fått något. Kan det löna sig att tjata?

Troligtvis inte. Jag var också lite grinig igår kväll över att inte ha fått någon challenge så jag skickade ett mail till diamond-supporten och påpekade att jag inte fått någon challenge och undrade lite försynt "om det blivit något fel", men fick svar att dessa challenges skickas ut till en slumpvis vald delmängd av alla EB-medlemmar och att de inte kunde se att något skickats till mig.
 

Timpa

Medlem
Troligtvis inte. Jag var också lite grinig igår kväll över att inte ha fått någon challenge så jag skickade ett mail till diamond-supporten och påpekade att jag inte fått någon challenge och undrade lite försynt "om det blivit något fel", men fick svar att dessa challenges skickas ut till en slumpvis vald delmängd av alla EB-medlemmar och att de inte kunde se att något skickats till mig.

Jag ringde faktiskt supporten och hörde. Som du säger, slumpvis utvalda. Dock kommer det en ny omgång utskick den 28:e dec. Håller tummarna.
 

Börnen

Medlem
Troligtvis inte. Jag var också lite grinig igår kväll över att inte ha fått någon challenge så jag skickade ett mail till diamond-supporten och påpekade att jag inte fått någon challenge och undrade lite försynt "om det blivit något fel", men fick svar att dessa challenges skickas ut till en slumpvis vald delmängd av alla EB-medlemmar och att de inte kunde se att något skickats till mig.

Jag har inte "slumpats" fram sen 2010 :) tror dom har en parameter baserat på resmönster också
 
Toppen