Kom ditt mail först nu ?Voyageur skrev:Då droppade det in en challenge här också. 3t/r till feb 29 och 30 000eb poäng. Passar faktiskt bra med tanke på att det fattas 40 000eb poäng till nästa F award till Oceanien. Bara att vänta på nästa now or never!Klicka för att utvidga...
Timpa skrev:Rackarns. Har inte fått något. Kan det löna sig att tjata?Klicka för att utvidga...
Thornado skrev:Troligtvis inte. Jag var också lite grinig igår kväll över att inte ha fått någon challenge så jag skickade ett mail till diamond-supporten och påpekade att jag inte fått någon challenge och undrade lite försynt "om det blivit något fel", men fick svar att dessa challenges skickas ut till en slumpvis vald delmängd av alla EB-medlemmar och att de inte kunde se att något skickats till mig.Klicka för att utvidga...
Thornado skrev:Troligtvis inte. Jag var också lite grinig igår kväll över att inte ha fått någon challenge så jag skickade ett mail till diamond-supporten och påpekade att jag inte fått någon challenge och undrade lite försynt "om det blivit något fel", men fick svar att dessa challenges skickas ut till en slumpvis vald delmängd av alla EB-medlemmar och att de inte kunde se att något skickats till mig.Klicka för att utvidga...
Börnen skrev:Jag har inte "slumpats" fram sen 2010tror dom har en parameter baserat på resmönster ocksåKlicka för att utvidga...
Jag fick samma. Jag misstänker att de någonstans har en logg på vilka länkar som genererat fel, och sedan manuellt "efterkört" dem.rob74 skrev:Länken funkade inte för mig igår, men likväl så fick jag, efter att ha klickat på länken, ett mail om att jag var anmäld.Klicka för att utvidga...
Knucket skrev:Jag fick inga mail från SAS trots att det var inlagt under väldigt många år. Ringde SAS förra året och ändrade mailadress och har fått flera kampanjer sedan dess. Det hade inget att göra med mailen i sig, då båda var gmailadresset.Klicka för att utvidga...
Samma här, har inte fått någon challenge på fyra år. Vilket såklart gör att jag surar på dom och av princip flyger något annat bolag i stället, dvs alltid BA till London exempelvis.Börnen skrev:Jag får regelbundet mail från SAS inklusive eurobonus så jag tror inte det är problemet. Det är bara challanges av den här typen jag inte fårKlicka för att utvidga...
Det var flera år sedan nu som jag fick någon poängkampanj som denna.gdaily skrev:Samma här, har inte fått någon challenge på fyra år. Vilket såklart gör att jag surar på dom och av princip flyger något annat bolag i stället, dvs alltid BA till London exempelvis.Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Det var flera år sedan nu som jag fick någon poängkampanj som denna.Vore intressant att veta hur det där funkar.En kompis som är EBS fick 10.000 poäng för 2 t/r. För mig som EBD krävs det 5 t/r för det.Ser vi nån trend i hur det skiljer mellan EB-nivåerna? Gissar att resefrekvensen också påverkar.Klicka för att utvidga...
Börnen skrev:Jag får regelbundet mail från SAS inklusive eurobonus så jag tror inte det är problemet. Det är bara challanges av den här typen jag inte fårKlicka för att utvidga...