Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Jag fick 5 t/r för 30000 poäng. Har 3 bokningar i dagsläget, får väl hoppas på en lämplig now or never på torsdag!

Länken funkade inte för mig igår, men likväl så fick jag, efter att ha klickat på länken, ett mail om att jag var anmäld.

Jag har inte "slumpats" fram sen 2010 :) tror dom har en parameter baserat på resmönster också

Jag fick inga mail från SAS trots att det var inlagt under väldigt många år. Ringde SAS förra året och ändrade mailadress och har fått flera kampanjer sedan dess. Det hade inget att göra med mailen i sig, då båda var gmailadresset.

Jag fick inga mail från SAS trots att det var inlagt under väldigt många år. Ringde SAS förra året och ändrade mailadress och har fått flera kampanjer sedan dess. Det hade inget att göra med mailen i sig, då båda var gmailadresset.

Jag får regelbundet mail från SAS inklusive eurobonus så jag tror inte det är problemet. Det är bara challanges av den här typen jag inte får

Jag får regelbundet mail från SAS inklusive eurobonus så jag tror inte det är problemet. Det är bara challanges av den här typen jag inte får
Samma här, har inte fått någon challenge på fyra år. Vilket såklart gör att jag surar på dom och av princip flyger något annat bolag i stället, dvs alltid BA till London exempelvis.

Samma här, har inte fått någon challenge på fyra år. Vilket såklart gör att jag surar på dom och av princip flyger något annat bolag i stället, dvs alltid BA till London exempelvis.
Det var flera år sedan nu som jag fick någon poängkampanj som denna.
Vore intressant att veta hur det där funkar.

En kompis som är EBS fick 10.000 poäng för 2 t/r. För mig som EBD krävs det 5 t/r för det.
Ser vi nån trend i hur det skiljer mellan EB-nivåerna? Gissar att resefrekvensen också påverkar.

Det var flera år sedan nu som jag fick någon poängkampanj som denna.
Vore intressant att veta hur det där funkar.

En kompis som är EBS fick 10.000 poäng för 2 t/r. För mig som EBD krävs det 5 t/r för det.
Ser vi nån trend i hur det skiljer mellan EB-nivåerna? Gissar att resefrekvensen också påverkar.

Har ikke noe med EB-nivå å gjøre, men hvor mange flighter du historisk har flydd med SAS MED ditt eurobonusnummer knyttet til reisene - og antakeligvis hvor mange reiser du har planlagt (altså er ferdigbooket, klappet og klart). Poenget med kampanjen er å skape mersalg, et salg de ikke hadde gjort før. Sikkert noe med hvor mye penger du har brukt på billettene og, men sykt forenklet vil jeg si det jeg nettopp har redegjort for.

Folk som flyr mye, må stimuleres til å fly mere for å få bonus, enn de som flyr lite :) Makes sense, don't it? :)

Det var precis det problemet jag också hade, fick alla eurobonus och reklammail, men inga kampanjer. Bytte adress och efter det har jag fått nästan alla challanges.

Någon som har någon rolig resa för att ta tre t/r på en helg? Själv funderar jag på att besöka en polare i lund i början av januari så hittar detta för dryga 2000kr som ungdom:

ARN-GOT-ARN-MMX-ARN-GOT-ARN vilket borde bli tre stycken t/r?

Toppen