Jag har inte "slumpats" fram sen 2010tror dom har en parameter baserat på resmönster också
Jag fick samma. Jag misstänker att de någonstans har en logg på vilka länkar som genererat fel, och sedan manuellt "efterkört" dem.Länken funkade inte för mig igår, men likväl så fick jag, efter att ha klickat på länken, ett mail om att jag var anmäld.
Jag fick inga mail från SAS trots att det var inlagt under väldigt många år. Ringde SAS förra året och ändrade mailadress och har fått flera kampanjer sedan dess. Det hade inget att göra med mailen i sig, då båda var gmailadresset.
Samma här, har inte fått någon challenge på fyra år. Vilket såklart gör att jag surar på dom och av princip flyger något annat bolag i stället, dvs alltid BA till London exempelvis.Jag får regelbundet mail från SAS inklusive eurobonus så jag tror inte det är problemet. Det är bara challanges av den här typen jag inte får
Det var flera år sedan nu som jag fick någon poängkampanj som denna.Samma här, har inte fått någon challenge på fyra år. Vilket såklart gör att jag surar på dom och av princip flyger något annat bolag i stället, dvs alltid BA till London exempelvis.
Det var flera år sedan nu som jag fick någon poängkampanj som denna.
Vore intressant att veta hur det där funkar.
En kompis som är EBS fick 10.000 poäng för 2 t/r. För mig som EBD krävs det 5 t/r för det.
Ser vi nån trend i hur det skiljer mellan EB-nivåerna? Gissar att resefrekvensen också påverkar.
Jag får regelbundet mail från SAS inklusive eurobonus så jag tror inte det är problemet. Det är bara challanges av den här typen jag inte får