ekf
Medlem
Mitt mail kom efter några timmarJag har inte fått något mail...
Mitt mail kom efter några timmarJag har inte fått något mail...
Enligt SAS Bonus Challenge | Sida 73 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor så är det inte så, säger inte att du meddelar något som inte stämmer men det vore riktigt grymt om du hade screenshot på chatt med SAS el. liknande.
Skulle hjälpa många!
Tack!Jepp, det finns. Kan ladda upp senare.
Screenshotet du hänvisar till motsäger ju inte det heller, bara att man mår ha samma destination för returen som utresan.
Däremot säger det ju även att det inte längre verkar gå att räkna 2 st open-jaw segment som en t/r i denna challenge. Vilket det gjort i tidigare.
Någon som vet om samma gäller NextJet-flygningar med SK-kod? Jag gissar att de inte räknas, eftersom de har *både* SK och 2N-kod, och därmed är codeshare?Alt som OPERERES av jettime, flybe, blue1 (den gang da) etc er ikke codeshare. Flyvningene opereres på vegne av SAS og går med SAS rutenummer. Codeshare er når et annet flyselskap selger billetter og "deler" rutenummer med en annen flyvning som er produsert av et annet selskap. Uansett hvem som flyr på vegne av det selskapet.
Kommer räknas som 3 t/r. Fått svar från kundtjänst angående liknande resa, som även bekräftade hos "bonus"-supporten att så var fallet.
Är det någon mer har bevis för detta? Det har ju stor betydelse för att klara challengen
Jag chattade med Riga-supporten, som sa att det skulle räknas som 1 t/r. Men jag utgår från att de har helt fel!
I mailet jag fick fanns det 3 olika utmaningar att klicka på. För min del 1, 2 och 3 t&r. Så 3 t&r gav 30.000 poäng.Hur jag än svarar står det bara att jag anmält mig. Står inte antal t/r jag ska göra. Hur fick ni med det som lagt upp bild här.