Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Gällde det inte bara direkt flighter mellan ARN-HAM? Eller funkar det med GOT-ARN-HAM också? Har för mig att jag läste att det endast gällde första exemplet i en annan tråd.

Hamburg-bonusen gjelder kun direkteflighter, men siden han flyr ARN-HAM-ARN vil han jo få extra-bonus for de flightene. Ikke GOT-ARN. Jeg ville for sikkerhets skyld hørt om det ordner seg med extra-pointsene hvis man har et "fly-in" segment (GOT-ARN x ARN-GOT) på bookingen. Better safe than sorry :p

En god vän gjorde samma resa (GOT-ARN-HAM-ARN-GOT) nyligen och fick då dubbla poäng (3k extra) för ARN-HAM-ARN segmenten enl dubbla poäng dealen tARN-HAM. Så det verkar funka fint även om man har anslutning till ARN.

En god vän gjorde samma resa (GOT-ARN-HAM-ARN-GOT) nyligen och fick då dubbla poäng (3k extra) för ARN-HAM-ARN segmenten enl dubbla poäng dealen tARN-HAM. Så det verkar funka fint även om man har anslutning till ARN.

Der kan man se! Bare nordmenn som ikke får dette til ;) (Stor ståhei på et norsk forum fordi noen fløy via CPH og ikke har fått ekstrapoeng, mens alle svensker har fått til og forstår konseptet direkteruter. Har flyttet til et smartere land :p )

Jag har hittat ganska billiga biljetter genom Kilroy eftersom att jag är student.
Räknas bokningar gjorda därigenom till denna tävling?
Hur reggar man EB-nummer om man bokar därigenom?

Jag chattade nyss med SAS och frågade om min tänkta resa, GOT-ARN-HAM-ARN-GOT. Han påstår att det räknas som 1 t/r.
Det spelar enligt honom ingen roll om det är mellanlandning eller ej med, det räknas ändå som bara 1 t/r.

Han sa att det var den informationen de fått om denna kampanj. Jag bad att gå ut med ditt i email till alla som accepterat utmaningen då många lär bli besvikna och lurade i och med olika svar från supporten.

Toppen