Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Fick i mitt Bonus Challenge mail från SAS
7 resor 4000p
8 resor 11200p
men då jag öppnade via länk fick jag
4 resor 5700p
5 resor 10000p
så det senare passar bättre in i mitt resmönster under perioden

Vad tror ni? Om jag anmäler mig igen via den här Twitter länken så får jag poäng enligt den eller enligt den som jag fick per mail? Den här är ju mycket bättre för min del. 6 T/R och 16000 istället för 9 T/R och 1500 som var erbjudandet i den länken som jag fick per mail... Confused.

Någon som frågat/fått svar av SAS? Känns som om det är bra mycket bättre att anmäla sig via länken i mitt fall. 6t/r = 16000 poäng istället för 7t/r = 2000 poäng...
Man kanske ska anmäla sig via båda och hoppas på SAS IT

Antar att open signup enbart är 16k. Open signup 2 T/R ger 1k. Inte värt det, men jag har bara två st inplanerade resor. Vet inte om jag borde köra på det.
6st T/R via mailet ger mig 20k istället för 16k. Fan, jag skulle vilja köra mina 7 resor bara för att maxa det.

Någon som frågat/fått svar av SAS? Känns som om det är bra mycket bättre att anmäla sig via länken i mitt fall. 6t/r = 16000 poäng istället för 7t/r = 2000 poäng...
Man kanske ska anmäla sig via båda och hoppas på SAS IT

Jag har frågat från SAS men inte fått svar än.

Last edited:
...och vips så motsvarar länken här poängmässigt PRECIS det som kom i mailet förra veckan. Nån på IT-avdelningen har korrigerat poängintjäningen så att de skall matcha. Åtminstone för mitt EB-nummer. :)

Jag har frågat från SAS men inte fått svar än.
r.

och här nedan ser du resultatet av dina kontakter med SAS.

Grundregeln vid mistake fares och liknande är
kontakta inte flygbolaget!!!!!!!!!!

...och vips så motsvarar länken här poängmässigt PRECIS det som kom i mailet förra veckan. Nån på IT-avdelningen har korrigerat poängintjäningen så att de skall matcha. Åtminstone för mitt EB-nummer. :)

Samma här, det var väl därför siten var nere några timmar.

Last edited:
Toppen