Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Flood det låter rätt troligt .

Rätt troligt, JA
Lika roligt, NEJ

OnT:
Finns en hel del ARN-GOT för under 800 kr ToR i slutet av september. Vill man kan man bygga på ARN-GOT-CPH och dubbla intäkten. ARN-MMX är inte heller dåligt just nu, samma med ARN-HEL.

Kan dock tipsa om ARN-BHX för under 1500 SEK ToR, som ju ger dubbelt så många poäng som intra-norden.

På en söndag kan man bygga t.ex. GOT-ARN-OSL-ARN-CPH-ARN-GOT med en dos lounge på varje stopp. 3552:- hittade jag som lägsta pris. Dyrare per tur än tre GOT-ARN för 796, men effektivt och roligare.

På en söndag kan man bygga t.ex. GOT-ARN-OSL-ARN-CPH-ARN-GOT med en dos lounge på varje stopp. 3552:- hittade jag som lägsta pris. Dyrare per tur än tre GOT-ARN för 796, men effektivt och roligare.

Har jag missat något eller var det inte tur och retur man måste åka för att det ska räknas?

"Exempel: om du reser : Stockholm- Köpenhamn- London - Köpenhamn - Stockholm räknas detta som 1 t/r även om den går via en eller flera destinationer."

Jag har 2 Eurobonuskort, ett gammalt som jag aldrig använder med ca 1000 poäng. Där kunde jag tjäna 16000 för 6 tor. Det jag använder har +200k poäng och kunde gå tjäna 64200 poäng för 7 tor. Antingen har det blivit något fel eller så påverkar inte frekvent resande antal erbjudna poäng.

Toppen