Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Precis hemkommen och har förhoppningsvis fixat 6 T/R (bara inte den som inte är bokad via SAS hemsida strular). I så fall trillar det väl snart in 24.000 (+2000 baspoäng) poäng på kontot :)

Tyvärr avbokade kunden idag morgon dagens utbildningen så fick inte ihop mina 10 tur/retur att skulle fått mina 8000 extra poäng. Ja, du läste rätt 8000 extra poäng för 10 tur/retur resor. Trist att missade dessa extra poäng på denna gång. :mad:

Någon som vill hänga med imorgon på en lunch, shopping och lite sightseeing till Berlin ? Jag tänkte ta 08:05 flyget och hem med 21:05 via CPH till ARN

Någon som vet om de blir en tur o retur om de är en connection på vägen hem? De borde ju fungera som en tur o retur från ARN-TXL-CPH-ARN???

Måste nämligen få en tur o retur bara för att skramla lite poäng :D

EDIT: Flyger SAS ifall någon som undrar ;) skämt åsido

Last edited:
Någon som vill hänga med imorgon på en lunch, shopping och lite sightseeing till Berlin ? Jag tänkte ta 08:05 flyget och hem med 21:05 via CPH till ARN

Någon som vet om de blir en tur o retur om de är en connection på vägen hem? De borde ju fungera som en tur o retur från ARN-TXL-CPH-ARN???

Måste nämligen få en tur o retur bara för att skramla lite poäng :D

EDIT: Flyger SAS ifall någon som undrar ;) skämt åsido

06:10, 08:05 och 12:30 ARN-TXL verkar fulla... första flight ut som går boka är 15:25 via CPH som landar 20:25 på TXL :D

(går förvisso ett direkt 17:25 som landar redan redan 18:55, till det facila priset av 2183 spänn i Go ;)

Last edited:
06:10, 08:05 och 12:30 ARN-TXL verkar fulla... första flight ut som går boka är 15:25 via CPH som landar 20:25 på TXL :D

(går förvisso ett direkt 17:25 som landar redan redan 18:55, till det facila priset av 2183 spänn i Go ;)

Du vet att de fina med att vara en av dom medlemmarna på forumet av yngre ålder att man kan använda kryphålet ungdomsbiljett ;) 1561 SEK tur o retur :D

Plockade sista platsen på morgonflyget!

asdasdasdasdadasad FLYG.png

Toppen