Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

KF mellan ARN och GOT verkar ha SK2xxx-nummer och borde alltså räknas till kampanjen!
KF flygningar är numera SAS flygningar, men KF utför flygningen.
Har inte fått detta, erbjudande men har tjäntat ihop ca 120 k poäng under min period.

Last edited:
Det står inget om open jaw räknas som t/r, vid en tidigare kampanj räknades ARN-LHR // MAN-ARN som t/r.

De har heller inte gjort något skillnad mellan short-haul och long-haul.
Det är ju lite lustigt att KRN-ARN-CPH-NRT-CPH-ARN-KRN i C inte ger större belöning än
ungdomsbiljett mellan Sundsvall och Stockholm.

Status: EBS Blev nyss det så har væl 2 kvalificerade turer den hær nya perioden.
Blev ganska glad nær jag kunde få hela 15k men nær jag ser folk som får upp till 60k så vad skedde dær.
Bosatt i Noge.

Minst 1 T/R før 1500poæng och max 5 t/r før 15k.

Status: EBS
Baspoäng 2012: 24075
Kvalificerade flyg: 12
Saldo på kontot nu: 53.544
Fått erbjudandet: Ja

2 t/r = 6.000 p
3 t/r = 15.000 p
4 t/r = 27.000 p
5 t/r = 42.000 p
6 t/r = 60.000 p

Har två resor med andra bolag (ej *A) bokade i den här perioden så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med att göra två till eftersom jag inte reser i tjänsten så värst ofta. Plus att två resor för bara 6000 extrapoäng känns rätt ovärt.

Men säg så här: Kan nån ge förslag på en helg med 3 st t/r på billigast och snabbast möjliga sätt för nån som aldrig varit i närheten av en mileage run?

Last edited:
5 t/r för mig med för att få 60k poäng! Hade väl egentligen inte tänkt flyga något i perioden (kanske London) så vet inte riktigt vad jag ska satsa på. Vad är de billigaste biljetterna från Sturup eller Köpenhamn t/r?
Du borde hinna med att klämma sex danska inrikesresor på en helg.

Om man sen tidigare av vissa anledningar har bokat en seperat ditresa och en seperat hemresa, kan man på något sätt få de på samma bokning så att resan gäller som t/r ?

Toppen