Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Haha jösses vad snålt med 1500 för 9 st T/R. Antar du flyger för ofta :p. Fick du förra den här challengen också?

Får väl se om det dimper ner något mail här under dagen.

Idag fick jag en ny Bonus Challenge, anmälan senast 15 september och den är personlig.
Resorna ska göras mellan den 16 september och 31 oktober.

3 T/R 1000 extrapoäng
4 T/R 2800 extrapoäng
5 T/R 5700 extrapoäng
6 T/R 10,000 extrapoäng
7 T/R 16,000 extrapoäng

Någon mer som fått?

Jag fick 48 100 för sju trippar. Det kan vara värt att kika på. Har nog tre-fyra planerade nu. Med lite trixande och uppdelade på olika pnr borde det gå att ordna.

Last edited:
Så här ser min "utmaning" ut...

3 T/R 1000 extrapoäng
4 T/R 2800 extrapoäng
5 T/R 5700 extrapoäng
6 T/R 10,000 extrapoäng
7 T/R 16,000 extrapoäng

Ingen Challenge till mig ännu, förra gången var det 11 resor och 26000 poäng så jag hoppas om jag får denna gång också på lite bättre utdelning.

Har många resor bokade på SK närmaste tiden så det hade suttit fint. Gissar att det är därför jag inte fått något mail denna gång.

Jag fick 48 100 för sju trippar. Det kan vara värt att kika på. Har nog tre-fyra planerade nu. Med lite trixande och uppdelade på olika pnr borde det gå att ordna.

Fick också 48100 för sju trippar, vilket jag hoppas kunna hålla.
Jag vet inte hur dom räknar dessa trippar, men jag ska resa 7ggr (UME-ARN, ARN-OSL, OSL-SVG) <> (SVG-ARN, ARN-UME)
Om man bara räknar UME-ARN och ARN-UME så borde jag få 7st ToR. Men den totala resan är ju inte likadan

Antingen så får jag 7 ToR eller så får jag 0st ToR. Oavsett vad så får jag mina 21875poäng och det är jag nöjd med eftersom jag då borde ligga på strax över 200.000EBP

Har inte fått något mail (än). Jag fick förra gången men då jag redan hade några resor bokade med SK inom tidsramen för bonus challange så blev erbjudandet till mig ganska dåligt den gången och jag struntade i det.

Toppen