Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Bah, har en t/r GOT - ARN den 18 juni som ännu inte syns på EB-kontot (!!) så inget poängutfall här ännu. Åkte två gånger t/r GOT - ARN den dagen, antar att det är det som ställer till det, vad det nu har med saken att göra...

Fortfarande inga poäng pga t/r-flighten som inte registrerats. Min erfarenhet är att det tar en hel del tid att få poäng vid efterregistering, är det möjligt att göra det via telefon? Tänker att det blir extra krångligt att få ut Bonus Challengen om efterregistreringen drar ut på tiden...

Min BGO-SVG-CPH/CPH-BGO på samma dag sket sig totalt. Så blev BGO-SVG-CPH (senare flyg SVG-CPH), hotell och CPH-BGO nästa dag. Igår fick jag in poängen för CPH-BGO, inte fått något annat. Jag blev också lite fundersam så jag slog en pling till EB kundtjänsten igår. Vänta 2 veckor efter resan, Bonus challengen är fortfarande aktiv enligt personen jag pratade med. (Kan vara Petter/Peter).

Min BGO-SVG-CPH/CPH-BGO på samma dag sket sig totalt. Så blev BGO-SVG-CPH (senare flyg SVG-CPH), hotell och CPH-BGO nästa dag. Igår fick jag in poängen för CPH-BGO, inte fått något annat. Jag blev också lite fundersam så jag slog en pling till EB kundtjänsten igår. Vänta 2 veckor efter resan, Bonus challengen är fortfarande aktiv enligt personen jag pratade med. (Kan vara Petter/Peter).

Jag flög ju ARN-TXL-CPH-ARN men TXL-CPH legen blev som sagt sent så jag blev ombokat till AB o flög direkt TXL-ARN men när jag ringde sa som att de ska dyka upp om inte så får jag efterregistrera poängen och även han sa att Bonus Challenge är aktiv o känner av de :)

Så är nu även min Bonus Challenge klar. Stort tack till SAS som följer forumet såpass väl att jag inte ens behövde ringa medlemsservicen för att få problemet fixat!

Undrar lite att varför har jag inte fått något mail av SAS att jag misslyckade med mitt Challenge eller lyckades jag iaf då ihop mina flygningar. Hoppas att e-post trillar in under kommande vecka...

SAS Bonus Challenges

Det är dags igen för Bonus Challenge...

Jag reser förmodligen så ofta med SAS att de vet att det lönar sig inte att ge så mycket extra poäng till mig. 9 tur/retur resor och får 1500 extra poäng, men om jag gör 13 t/r resor får jag 24100 poäng. :)

2013-09-05 13-04-33.png

Toppen