Davvelavve
Medlem
Igår bokade jag min First First med Thai, LHR-BKK-LHR. Fick ringa upp igen och ändra kort, eftersom något blev fel med det andra kortet för skatterna (dessutom felräknade).
Idag ringer jag SAS och de säger att de bokat i fel klass...? Därav finns det inga biljetter säger dem. Hon säger också att hennes kollega gjort fel i bokningen och det finns inga biljetter.
Bad om att få resan skickad till min mail nyss och fick följande:
Allting står som Confirmed.
På Thais hemsida står det:
Notera att stolpkotten lagt in telefonavgift när man bokar First Class som inte går via hemsidan.
Vad ska jag göra? Var och varannan person på SAS bonusavdelning verkar ju vara lågbegåvade.
Idag ringer jag SAS och de säger att de bokat i fel klass...? Därav finns det inga biljetter säger dem. Hon säger också att hennes kollega gjort fel i bokningen och det finns inga biljetter.
Bad om att få resan skickad till min mail nyss och fick följande:
Allting står som Confirmed.
På Thais hemsida står det:
- Booking created date:21 Sep 202321 September 2023
- Booking Status:On hold, until Friday, September 29, 2023 07:00
Notera att stolpkotten lagt in telefonavgift när man bokar First Class som inte går via hemsidan.
Vad ska jag göra? Var och varannan person på SAS bonusavdelning verkar ju vara lågbegåvade.