Senaste nytt

SAS Boeingflotta

011430121

Medlem
Ser ut som om SAS planerar att flyga ARN-CPH med 737-800, ser inte ut som om det är något "spökflyg"
Måste erkänna trodde att man inte skulle få flyga 737 mellan ARN-CPH i fortsättningen :)
Detta är den 26 dec, kan vara att man vill minimera antal maskiner och inte köra tur och retur te.x på ARN-OSL
Mirakelmannen @KalleSus har säkert svar som vanligt.

upload_2021-9-12_8-0-5.png
 
Såg också att SAS kör -700 till Faro runt nyår från Arlanda...haha

Nä, jag tror ingen flygning som fram till 14 dagar innan avgång är planerad med 737-700 från någon annan bas än Oslo blir av.
 

KalleSus

Medlem
Ser ut som om SAS planerar att flyga ARN-CPH med 737-800, ser inte ut som om det är något "spökflyg"
Måste erkänna trodde att man inte skulle få flyga 737 mellan ARN-CPH i fortsättningen :)
Detta är den 26 dec, kan vara att man vill minimera antal maskiner och inte köra tur och retur te.x på ARN-OSL
Mirakelmannen @KalleSus har säkert svar som vanligt.

Visa bifogad bild 121217
Det är absolut en spökflygning - eftersom den nu inte längre finns med i tidtabellen, varken på sas.se eller på Expertflyer.

Jag kan för övrigt inte heller se din fortsatta flygning till Paris (SK 559) just den dagen (det är alltså 26/12 i år vi talar om?)
Enda flighter från Skandinavien till Paris på annandagen tycks vara SK 565 08.35 från Köpenhamn och direktflighten från Stockholm, SK 577 med avgång 10.10.

Edit:
Och en morgonflight från Oslo, ser jag nu - som för övrigt går med Boeing 737-800!
 

011430121

Medlem
Det är absolut en spökflygning - eftersom den nu inte längre finns med i tidtabellen, varken på sas.se eller på Expertflyer.

Jag kan för övrigt inte heller se din fortsatta flygning till Paris (SK 559) just den dagen (det är alltså 26/12 i år vi talar om?)
Enda flighter från Skandinavien till Paris på annandagen tycks vara SK 565 08.35 från Köpenhamn och direktflighten från Stockholm, SK 577 med avgång 10.10.

Edit:
Och en morgonflight från Oslo, ser jag nu - som för övrigt går med Boeing 737-800!
Jag såg det imorse både på SAS och expertflyer.
Funderade på att boka för att få uppehållet i Köpenhamn
 

Tobbe.O

Medlem
Så var det bara 20 Boeing maskiner kvar...

B737-700 Winglets:
- LN-RNW
- LN-RRA
- LN-RRB
- LN-TUL
- LN-TUM (parkerad i Oslo)
- SE-REU
- SE-RET
- SE-REX
- SE-RJX (New livery)

B737-700 (utan Winglets): ;)
- LN-RPJ


B737-800 Winglets:
- LN-RGH (står i Norwich, på väg att fasas ut?)
- LN-RGI (står i Norwich, på väg att fasas ut?)
- LN-RRE
- LN-RRF
- LN-RRG
- LN-RRH
- LN-RRL

B737-800 utan Winglets:
- LN-RRS (parkerad i Stockholm/utfasad?)
- LN-RRT (parkerad i Oslo)
- LN-RRW
 
Toppen