Jag håller absolut med, men med just de här två maskinerna har jag fått nån slags personlig relation, så det känns lite vemodigt....Skönt att bli av med alla 737. A320 betydligt mer bekväm att åka med.
Jag håller absolut med, men med just de här två maskinerna har jag fått nån slags personlig relation, så det känns lite vemodigt....Skönt att bli av med alla 737. A320 betydligt mer bekväm att åka med.
Det är absolut en spökflygning - eftersom den nu inte längre finns med i tidtabellen, varken på sas.se eller på Expertflyer.Ser ut som om SAS planerar att flyga ARN-CPH med 737-800, ser inte ut som om det är något "spökflyg"
Måste erkänna trodde att man inte skulle få flyga 737 mellan ARN-CPH i fortsättningen
Detta är den 26 dec, kan vara att man vill minimera antal maskiner och inte köra tur och retur te.x på ARN-OSL
Mirakelmannen @KalleSus har säkert svar som vanligt.
Visa bifogad bild 121217
Jag såg det imorse både på SAS och expertflyer.Det är absolut en spökflygning - eftersom den nu inte längre finns med i tidtabellen, varken på sas.se eller på Expertflyer.
Jag kan för övrigt inte heller se din fortsatta flygning till Paris (SK 559) just den dagen (det är alltså 26/12 i år vi talar om?)
Enda flighter från Skandinavien till Paris på annandagen tycks vara SK 565 08.35 från Köpenhamn och direktflighten från Stockholm, SK 577 med avgång 10.10.
Edit:
Och en morgonflight från Oslo, ser jag nu - som för övrigt går med Boeing 737-800!
Den har dessutom redan kommit fram!Vi säger hejdå till Svein Viking - SE-RER!
Står visserligen att den är på väg till Tromsö på Flightradar men i sådana fall har de tagit en rejäl omväg
Visa bifogad bild 121923
SK9229 from Oslo to Tromso Flightradar24: Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map