Resenaren55
Medlem
Även om b737-600 började bli gamla och inte var bränslesnåla måste jag säga att det var ett riktigt trevligt flygplan att flyga med som passagerare!
Gick ju att boka den för bästa tillgänglighet award för 25K poäng one way, så om man inte var sugen att pröjsa 3000kr kändes dessa poäng väl värda en sådan här resanVar det värt över 3000 kr?
Gissar att planet var fullsatt?Gick ju att boka den för bästa tillgänglighet award för 25K poäng one way, så om man inte var sugen att pröjsa 3000kr kändes dessa poäng väl värda en sådan här resan![]()
Inte I närheten.Gissar att planet var fullsatt?
Okej annars brukar ju sån a event flygningar dra mkt folkInte I närheten.
Var 14 rader öppet att boka i plus, kanske 70% av det som var taget. Dock så adderade de rader i plus vartefter folk bokade i vanlig ordning.
Jo, men denna marknadsfördes ju som en helt vanlig avgång. Var dock en övervägande andel flygnördar ombord, men dock ett par reguljära pax.Okej annars brukar ju sån a event flygningar dra mkt folk
Varför marknadsförde man inte den här som en event flygning borde ju då dragiten hel del mer folkJo, men denna marknadsfördes ju som en helt vanlig avgång. Var dock en övervägande andel flygnördar ombord, men dock ett par reguljära pax.
Läste lite på Rolf Liland om att b737-600 var ett kortbanefly eller flygplan alltså att den på Nordnorge avgångarna tycker man ofta fått flyga den Stockholm-Umeå så vilket flygplan ska nu ersätta den här på Nordnorge flygplatserna blir de a320neo i framtiden?För de som vill se mer - sök upp piloterna Lars Mjelde och Rolf Liland på Facebook där de lagt ut både bilder och lite mer info om flighten. Även SAS informationschef Knut Morten Johansen var med ombord och har skrivit ett publikt inlägg.
Det gjorde man, men inte direkt hård marknadsföring. Priset gjorde även att många nog avstod flighten. Hade det kostat 1500 hade betydligt fler bokat.Varför marknadsförde man inte den här som en event flygning borde ju då dragiten hel del mer folk