Senaste nytt

SAS Big sale - boka senast 31;e mars!

Trodde inte jag skulle hitta någon bra biljett för att nyttja 2X-kampanjen från julkalendern men 7500:- i Plus till IAD över en helg kunde jag inte säga nej till. Blir 24675 nivåpoäng (inkl MCP på sas.se) och 28500 bonuspoäng om jag räknat rätt.

Tips på förslag på roadtrip tas tacksamt emot. Funderar på Skyline drive.
Hur får du det till 24675 nivå poäng? Det blir väl 20000 på de långa neneb men var startar du för att få till resten?

Trodde inte jag skulle hitta någon bra biljett för att nyttja 2X-kampanjen från julkalendern men 7500:- i Plus till IAD över en helg kunde jag inte säga nej till. Blir 24675 nivåpoäng (inkl MCP på sas.se) och 28500 bonuspoäng om jag räknat rätt.

Tips på förslag på roadtrip tas tacksamt emot. Funderar på Skyline drive.

Hur får du det till 24675 nivå poäng? Det blir väl 20000 på de långa neneb men var startar du för att få till resten?
johan_fbg skriver "(inkl MCP på sas.se)" Räknar med nivåpoängen från Mastercard?

Hittade just OPO-CPH för 600 kr på exakt rätt datum i sommar. Bra pris för 3h i luften. Tack SAS!

Önskvärt om kampanjpriser är just kampanjpriser och inte bara lockpriser på reklampelare även i fortsättningen.

Toppen