Senaste nytt

SAS bekräftar - Star Alliance awardbokning på G

Hoppas detta införs snarast! Mitt telefonsamtal till sas idag tog över 3 timmar!!! :eek::confused: 2 timmar i telefonkö och sedan 1 timme för själva bokningen!? Hur kan det ta längre tid att boka en flygbiljett än att utföra en höftoperation?

Till råga på allt blev namnet på min fru fel!! Det måste man kunna ändra gratis väl?

Bifogar en bild som bevis på längden på samtalet. Screenshot_20170614-195718.png

Är det Star Alliance så går det inte att ändra namnet, utan du måste avboka och boka ny. Hur stort fel är det? Något tecken fel brukar accepteras.

Är det Star Alliance så går det inte att ändra namnet, utan du måste avboka och boka ny. Hur stort fel är det? Något tecken fel brukar accepteras.
Gaah!! Okej! Det är extremt stort fel! Jag använde min kusins konto till att boka en resa till min fru, de har helt olika namn! Jag sa till om detta men agenten glömde det tydligen!

Gaah!! Okej! Det är extremt stort fel! Jag använde min kusins konto till att boka en resa till min fru, de har helt olika namn! Jag sa till om detta men agenten glömde det tydligen!
När man bokar med Tallinn så brukar de alltid skicka ut en itinerary på mail medans man sitter i telefon med dem just för att man ska dubbelchecka alla namn och stavningar innan de slutför bokningen.

När man bokar med Tallinn så brukar de alltid skicka ut en itinerary på mail medans man sitter i telefon med dem just för att man ska dubbelchecka alla namn och stavningar innan de slutför bokningen.
Ja Tallinn brukar det inte vara något problem med. Nu var det vanliga bokningen.

Kan man ringa Tallinn och boka med en voucher och sedan plocka bort vouchern men sen behålla resan i sin helhet?

Toppen