Gaah!! Okej! Det är extremt stort fel! Jag använde min kusins konto till att boka en resa till min fru, de har helt olika namn! Jag sa till om detta men agenten glömde det tydligen!Är det Star Alliance så går det inte att ändra namnet, utan du måste avboka och boka ny. Hur stort fel är det? Något tecken fel brukar accepteras.
När man bokar med Tallinn så brukar de alltid skicka ut en itinerary på mail medans man sitter i telefon med dem just för att man ska dubbelchecka alla namn och stavningar innan de slutför bokningen.Gaah!! Okej! Det är extremt stort fel! Jag använde min kusins konto till att boka en resa till min fru, de har helt olika namn! Jag sa till om detta men agenten glömde det tydligen!
Ja Tallinn brukar det inte vara något problem med. Nu var det vanliga bokningen.När man bokar med Tallinn så brukar de alltid skicka ut en itinerary på mail medans man sitter i telefon med dem just för att man ska dubbelchecka alla namn och stavningar innan de slutför bokningen.
Ja.Kan man ringa Tallinn och boka med en voucher och sedan plocka bort vouchern men sen behålla resan i sin helhet?
Wow! Detta är ju riktigt bra nyheter!!!
Ring på kvällen när Sveg har stängt. Du kommer kanske inte till samma grupp men till Tallinn kommer du.Wow! Detta är ju riktigt bra nyheter!!!
Men man kan inte boka via Tallinn om man inte har en voucher va?
Måste ha ebg för detta va? Jag är ebbRing på kvällen när Sveg har stängt. Du kommer kanske inte till samma grupp men till Tallinn kommer du.