Och hack i häl (nåja, drygt en halvtimme efter) ligger SE-ROJ på väg till Agadir från Stockholm.
Kan bara svara på 2. Stämmer alldeles väl att olika tariffer bokas i samma klass, se nedan från ExpertFlyer.Bokade precis en resa sista helgen i mars i Go (är EBD) från ARN, det står att måltid ingår. Så även för mina kompisar som är på separat bokning och reser i Go Light (vi tar alla väskor på min biljett),
1. @KalleSus ingår mat i Go (om du flög den klassen)
2. Jag och mina kompisar har båda bokningsklass T men jag är GO Bio (1500p per ben) och de är Go Light (125p per ben) enligt bokningen. Kan det stämma att vi hamnar i samma klass ändå?
Fare Information Search:
Departing ARN on 24/03/23 for AGA
Flying SK on booking class T
Purchasing at STO
Viewing in currency SEK
Validated Results
Fare Basis Airline Booking Trip Type Fare Cabin Effective Expiration Min/Max Advanced
Class Date Date Stay Purchase Req
TKSOGHT SK T One-Way 362 (SEK) E 24/03/23 24/06/14 02
TKSEOSM SK T One-Way 622 (SEK) E 24/03/23 24/06/14 02
TKSOBSM SK T One-Way 622 (SEK) E 24/03/23 24/06/14 02
Go Light boardar i allra sista boarding grupp. Boarding grupp styr av status och biljett inte bokningsklass.Tack för svaret @airac. Hur håller SAS koll på om handbagage (modell större) inte får medföras i Go Light om det är samma bokningsklass (kanske inte har något med saken att göra)? Har aldrig rest i Light själv och är mest nyfiken.
Jag kan inte svara på frågan eftersom jag inte flög till Agadir på premiärdagen. Följde flygningen bara på Flighradar24.Bokade precis en resa sista helgen i mars i Go (är EBD) från ARN, det står att måltid ingår. Så även för mina kompisar som är på separat bokning och reser i Go Light (vi tar alla väskor på min biljett),
1. @KalleSus ingår mat i Go (om du flög den klassen)
2. Jag och mina kompisar har båda bokningsklass T men jag är GO Bio (1500p per ben) och de är Go Light (125p per ben) enligt bokningen. Kan det stämma att vi hamnar i samma klass ändå?
Ah då misstolkade jag din bild. Tack för förtydligandet, enligt SAS kundtjänst ingår inte mat men jag har det ju skriftligt...Jag kan inte svara på frågan eftersom jag inte flög till Agadir på premiärdagen. Följde flygningen bara på Flighradar24.
Men att mat skulle ingå har jag svårt att tro. Misstänker (utan att veta) att Agadir har samma servicekoncept som Sydeuropa och Kanarieöarna.
Hilton I Taghazout? Helt nytt, och ska vara riktigt trevligt.SAS hade liiite för bra pris oneway från Agadir till ARN, 757 kr för Go Light eller 1300 kr för Go Bio (ger 1500 EB), så det blev en bokning i februari. TAP på vägen ner med nice stop i Lisabon. Så vart ska man bo i Agadir denna gång? Gärna nån lite finare resort. Bara bott privat förut.