Ah, piloter kan vara äldre och göra ett bra jobb men inte kabinpersonal?Jag tänkte iofs mest på cabin crew..
Ah, piloter kan vara äldre och göra ett bra jobb men inte kabinpersonal?Jag tänkte iofs mest på cabin crew..
Jag tänkte iofs mest på cabin crew..
Precis, en mix av kön och ålder är alltid bra.Jag förstår inte denna åldersdiskrimineringen...På ett arbete behövs alla åldrar och kombinationen blir den bästa. SAS lite äldre medarbetare i kabinen gör många ett fantastiskt jobb och jag tycker de utstrålar trygghet och stabilitet.
Ifrågasätter inte deras yrkesutövning utan snarare tycker det är tråkigt att SAS verkar i viss mån ha tappat många av de yngre förmågorna till SAS Connect..Ah, piloter kan vara äldre och göra ett bra jobb men inte kabinpersonal?
SAS Connect är också SAS!Ifrågasätter inte deras yrkesutövning utan snarare tycker det är tråkigt att SAS verkar i viss mån ha tappat många av de yngre förmågorna till SAS Connect..
Någon som vet om vi har några loungealternativ? Tänker på er som åkt?
Fick tag på en bonusresa i Business för två (AMEX 2 for 1) och det var väl 2 stolar ledigt på vägen hit i Biz, upplevde att det var rätt få bokningar när jag kollade dagen innan så förmodligen Point upgrades vid gate. Så här ser det ut nu 3 timmar innan boarding, blir intressant att se om det fylls på innan takeoff.Någon som hört hur beläggningen är på JFK för SAS