Senaste nytt

SAS börjar flyga Köpenhamn till JFK

palmen

Moderator
Ok, jag kollar i slutet av februari. Avgången jag bokat kommer inte upp längre när man söker på SAS men den finns kvar i min bokning.
I februari har väl inte sas någon sen avgång till Köpenhamn? Den brukar ju bara gå under sommartabellen.

Om du nu har en flight som inte längre går att boka kommer du högst troligt senast 1 månad innan avgång bokas om till någon av de andra avgångarna.
 

Borje L

Medlem
I februari har väl inte sas någon sen avgång till Köpenhamn? Den brukar ju bara gå under sommartabellen.

Om du nu har en flight som inte längre går att boka kommer du högst troligt senast 1 månad innan avgång bokas om till någon av de andra avgångarna.
Jo, de hade SK902 med avgång 23.30 som jag bokat. När de annonserade JFK tidigare i veckan försvann den från EWR och nu finns en sen avgång från JFK istället.
 

AABack2ARN

Medlem
Jag har fått för mig att T7 skall rivas "inom kort". Kanske har SAS fått ett rivningskontrakt tills vidare? "Billigt billigt" ;)

Om inte British Airways är där eller United (som i alla fall huserade i T7 förr) vilka är då kvar i den terminalen?
 

Hachans

Medlem
Nej, personalen flyttar över till de nya loungerna i T8. Jag skulle tro att det blir Alaskas lounge som får fler besökare helt enkelt.

Med tanke på att SAS har noll tredjepartslounger så är det tämligen osannolikt. Om du inte menar att folk går in på Priority Pass fram till 1:a dec då PP inte längre gäller där.

BCB2D578-A886-46D7-935D-9EE155606BD6.png
 
Toppen