virablåtira
Medlem
Tack, jag ska prova det!Skriv igen och använd termen "Original routing credit".
Tack, jag ska prova det!Skriv igen och använd termen "Original routing credit".
Är det inte standard att man tjänar poäng enligt det som gäller för den specifika bokningsklassen/flighten för det faktiska flyget? Detta oavsett vad som gällde för den ursprungliga bokning. Eller har jag fel?
Air France är väl att rekommndera, om man inte hatar Paris CDG allt för mycket, annars KLM. China Eastern har väl kortast flygtid Europa-SHA, eftersom de får flyga över Ryssland, men jag vet inte om de säljer fares ARN-SHA.Någon som kan rekommendera bolag/resväg (inom Skyteam) om man vill flyga till Shanghai från Arlanda nu när SAS slutat?
Någon som kan rekommendera bolag/resväg (inom Skyteam) om man vill flyga till Shanghai från Arlanda nu när SAS slutat?
ARN-AMS-PVG med KLM och KLM.Någon som kan rekommendera bolag/resväg (inom Skyteam) om man vill flyga till Shanghai från Arlanda nu när SAS slutat?
KLM var väldigt bra tyckte jag, förutom maten från Amsterdam som var det sämsta jag ätit på ett flygplan. Maten från Shanghai var däremot väldigt bra av någon anledningNågon som kan rekommendera bolag/resväg (inom Skyteam) om man vill flyga till Shanghai från Arlanda nu när SAS slutat?