kerran1980
New member
Kan inte SAS besluta att omedelbart ändra sin bokföring till nya EU lagen och redovisa pensionsskulden från och med måndag? Det borde väl sätta bolaget i KK...
Matsson skrev:Jag spelar aldrig på roulette eller hästar för den delen. Däremot lever jag i hyfsad välmåga på väl övervägda investeringar och någorlunda matematiskt kalkylerade risker. Jag anser att SAS aktie till dagens kurs är ett bra köp förutsatt att konkurs på söndag undviks.Klicka för att utvidga...
Matsson skrev:Jag tror över tian nästa vecka om facken säger ja.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Jag frågade damen vid EBG incheckningen på ARN om jag kommer kunna flyga hem med min SAS biljett på söndag. "Vi får se" var svaret, inte så betryggande.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:konkurs går väl inte att söka på en söndag? Jag tvivlar på att det är något som jourdomstolarna hållerpå med, någon som vet?Klicka för att utvidga...
jurgenb skrev:Känns ganska surt o sitta med en halv miljon poäng som riskerar att blåsa bort på måndag då.. om nu så blir fallet, men ingen vet ju.. gäller bara o hoppas att man fortf har några poäng kvar nästa vecka oavsett varåt det går för SAS!Klicka för att utvidga...