Senaste nytt

SAS app i Appstore nu

Mina platsreservationer i juli hade också flyttats bak. Det blev att ånyo välja de platser jag redan hade valt. Men varför ska SAS göra så här?

Mina med, men jag lyckas inte ändra, trots att mina seats jag hade valt innan fortfarande visas som lediga.

Edit: Hmm.. jag försökte igen och då funkade det. Kanske var skit bakom tangentbordet bara...

Last edited:
När checkade in idag till min resa till Köpenhamn och resan är bokad via appen som sagt så finns det ingen möjlighet att lägga in mitt EB nummer fast kundservice säger att de ser att den finns i bokningen.

Antar att jag kommer att få regga poängen manuellt....

Poängen trillade in till mitt EB konto utan några som helst problem och efterregistreringar.

Nice. Hade ju varit ännu bättre om de inte plockat bort alla mina bokningar ur appen... Ser ju inte en enda längre. Jäkla soppa hela denna omordning de gör.

Det är samma problem jag har, typ inga resor går att se i appen för mig, och på boardingpass när man skriver ut såna i mobilen finns det bara QR koden ingen annan information :(

Nu när jag uppdaterade så försvann också bokningarna. Hurra för den uppdateringen. Så mycket bättre. (Obs ironi).

En annan sak... När jag tittar på mina bokningar så ser jag min ARN-OSL-ARN från i tisdags fortfarande där. Den har heller inte postats på min EB activity än, vilket ju annars brukar gå hyffsat fort. Så nått är nog lite knas i hela systemet antar jag...

Nu när jag uppdaterade så försvann också bokningarna. Hurra för den uppdateringen. Så mycket bättre. (Obs ironi).

Samma här men dom kom tillbaka efter en stund. Några har skrivit på Facebook att dom behövt logga ut och in igen i appen för att bokningarna skulle komma tillbaka så det kan också vara värt att prova.

Appen (Android) hittar inte bokade resor från innan jag blev EBG.

De resor som jag bokade (bl a bonusresor) innan jag blev EBG får jag inte längre upp.

Har loggat ut och loggat in igen, men av någon anledning ser jag inte gamla bokningar (både vanliga och award saknas från tiden som EBS).

De bokningar jag gjort som EBG ser jag (i ett fall har jag bett resebyrån att ta bort och sedan lägga in mitt EB-nummer och då får jag upp resan).

Är det någon annan som har detta problem?

Jag har exakt samma problem. Resorna jag bokade som EBS syns inte nu när jag blivit EBG. Så är det för mig på iOS (iPhone & iPad), så det är nog inte någon bugg enbart för Android eller iOS iaf...
Har testat att göra samma sak som dig med samma resultat tyvärr :(

Samma här men dom kom tillbaka efter en stund. Några har skrivit på Facebook att dom behövt logga ut och in igen i appen för att bokningarna skulle komma tillbaka så det kan också vara värt att prova.

Det har jag provat, men det funkar inte heller tyvärr. Jaja, har ingen flygresa förrän på måndag fm, så innan dess är det nog fixat, annars får man väl köra en pappersbiljett.

Toppen