Ilmu90
Medlem
Bra att veta. Kanske bara min ena resa som buggar.Inga problem här för senaste flyget som gick i söndags. Nästa incheckning sker imorgon, förhoppningsvis.
Bra att veta. Kanske bara min ena resa som buggar.Inga problem här för senaste flyget som gick i söndags. Nästa incheckning sker imorgon, förhoppningsvis.
Ja, speciellt då de hamnar på fel ställe när man zoomar. Sveriges plupp i Östersjön, Nederländerna i Engelska kanalen..Appen borde byta tillbaka till sin gamla "scratch map" över länderna man besökt. Prickarna är ett väldigt dåligt system.
Igår (2/4) funkade det inte för mig att checka in eller få boardingkort i appen. Fick skriva ut boardingkorten på Arlanda.Någon annan som inte kan checka in via appen? Märkt av att det har varit problem att välja säte, checka samt få biljetter i appen nyligen.
Jag hade också problem i appen igår att checka in så gjorde det på datorn, antog däremot att det var för att jag skulle till USA och APIS krångladeNågon annan som inte kan checka in via appen? Märkt av att det har varit problem att välja säte, checka samt få biljetter i appen nyligen.
Ja, den var kul förut men suger nu.Appen borde byta tillbaka till sin gamla "scratch map" över länderna man besökt. Prickarna är ett väldigt dåligt system.
Inga problem här för senaste flyget som gick i söndags. Nästa incheckning sker imorgon, förhoppningsvis.
Inga problem med incheckning till CPH imorgon iafSenaste incheckningen strular däremot. Inget alternativ för incheckning i appen, inte ens efter att nedräkning till 24h avslutats. Incheckning via hemsida funkar men får inte ut boardingpass.