Finns ute nu, kolla under reserapporterOT.
Vore ju kul om du skrev ihop en rapport om din ”resa” till miljonär.![]()
Finns ute nu, kolla under reserapporterOT.
Vore ju kul om du skrev ihop en rapport om din ”resa” till miljonär.![]()
Vi är en grupp danska Frequent Flyers som träffas innan SAS-evenemanget i Köpenhamn på måndag. Är det någon här från BC som deltar i Köpenhamn är ni naturligtvis välkomna att ansluta till oss. Vi träffas på The Old English Pub, Vesterbrograde 2B, på måndag från cirka kl. 16.30. Välkommen.Köpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?
Jag siktar på att komma dit.Vi är en grupp danska Frequent Flyers som träffas innan SAS-evenemanget i Köpenhamn på måndag. Är det någon här från BC som deltar i Köpenhamn är ni naturligtvis välkomna att ansluta till oss. Vi träffas på The Old English Pub, Vesterbrograde 2B, på måndag från cirka kl. 16.30. Välkommen.
Jag siktar då också på att komma dit.Vi är en grupp danska Frequent Flyers som träffas innan SAS-evenemanget i Köpenhamn på måndag. Är det någon här från BC som deltar i Köpenhamn är ni naturligtvis välkomna att ansluta till oss. Vi träffas på The Old English Pub, Vesterbrograde 2B, på måndag från cirka kl. 16.30. Välkommen.
Ses där!Vi är en grupp danska Frequent Flyers som träffas innan SAS-evenemanget i Köpenhamn på måndag. Är det någon här från BC som deltar i Köpenhamn är ni naturligtvis välkomna att ansluta till oss. Vi träffas på The Old English Pub, Vesterbrograde 2B, på måndag från cirka kl. 16.30. Välkommen.
Föreslår att vi kör The Old English Pub istället då?Jernbanecafeen ligger bra till.
Jag kommer till Kph
Kommer ni också till The Old English Pub?Även jag kommer till Köpenhamn
Hej. Jag hinner tyvärr inte. Ankommer Kph tidigast 1730Ses där!
Föreslår att vi kör The Old English Pub istället då?
Kommer ni också till The Old English Pub?