Fanns under den perioden, jag uppgraderade mitt till premium för 20000 extra poäng.Finns det någon motsvarande kampanj för att uppgradera Classic till Premium?
Samma här. Gissar att de kommer hålla inne med att dela ut poängen ett tag. Så har jag för mig att varit i andra liknande kampanjer tidigare.Fanns under den perioden, jag uppgraderade mitt till premium för 20000 extra poäng.
Skulle också betalas ut senast i Augusti efter uppnådd spend.
Uppnådde min spend för flera veckor sen, men inga poäng än så länge.
Samma här. Gissar att de kommer hålla inne med att dela ut poängen ett tag. Så har jag för mig att varit i andra liknande kampanjer tidigare.
Chattade med Amex som sa att poängen kommer i augusti för mig.
De gör väl så just för att undvika/ducka den typen av kund som skulle springa efter båda kampanjerna direkt efter varandra.Undra om man kan dubbel dippa med nya kampanjen, uppgradera till elite. Känns inte så troligt om poängen kommer i aug...
Du hittar det i Amex Experience app... Visa bifogad bild 118548
Ah, yes de har gjort det lite mindre synligt, flyttat från en av huvudfördelarna dit. Tack!Det står på amex hemsida att man alltid är "Du är alltid minst silvermedlem i SAS bonusprogram". Det tolkar jag som att man får 20 000 statuspoäng. Tror inte att det ändrats utan att formuleringen varit så länge.
AMEX skrev:Gäller för resor på upp till 120 dagar när du betalat minst 75% av resan (transport & boende) med ditt Platinum).