Senaste nytt

SAS Amex Premium - Just nu! Ansök senast 30/4 och få 30 000 EuroBonus Extrapoäng**

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick igår ett meddelande från Amex om att de tar tillbaka 30K poäng då en av mina tidigare värvningar inte uppfyllde regelverket. Man tycks alltså gått bakåt i tiden och granskat.
Fick ett liknande meddelande, hade bjudit in en familjemedlem som hade ett aktivt SAS Amex kort (Classic) men den produkten som nytecknades i kampanjen (Premium) var över 6 månader sen det avslutades. Win some, lose some. o_O

Suck, ja det är sånt här som händer när folk ringer/messar kundtjänst och påpekar saker som att "andra fått"... Vet du vad i värvningen som inte uppfylldes?
Jag hatar ”ringare”. Särskilt folk som tror att det bara är att köra på. Då försvinner allt som är roligt. Bra jobbat folket, där stängdes den dörren! Vem är sugen på att ringa kundtjänst härnäst?

Jag hatar ”ringare”. Särskilt folk som tror att det bara är att köra på. Då försvinner allt som är roligt. Bra jobbat folket, där stängdes den dörren! Vem är sugen på att ringa kundtjänst härnäst?
Diskretion är en borttynande egenskap generellt i samhället har jag tyvärr noterat. Både på arbetet och privat.

Fick ett liknande meddelande, hade bjudit in en familjemedlem som hade ett aktivt SAS Amex kort (Classic) men den produkten som nytecknades i kampanjen (Premium) var över 6 månader sen det avslutades. Win some, lose some. o_O

Fick precis även en sån. Låter som att festen är över. Tack för det, Televerket.

Den här tråden har börjat handla om helt andra kampanjer än vad den startades för och massa andra sidodiskussioner. Vill ni prata om nyare kampanjer och vad som gäller för dom, håll er till tråd för aktuell kampanj eller starta en ny tråd om ingen finns.

Vad det gäller övriga diskussion om att folk ringer in och påpekar massa saker till Amex så får man hoppas att denna tråd nu blivit ett uppvaknande för alla att det är en dum idé. Reglerna är tydliga för vad som gäller och nu har vi också fått svart på vitt att man börjar följa dessa regler mer strikt.

Av den anledningen låser vi nu tråden.

//Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen