D
Deleted member 30163
Guest
Håller med diskuterar inte merDu går från ett fel till ett annat vilket gör vidare diskussion poänglös. Det finns inget kort som ger Eurobonus baspoäng.
Håller med diskuterar inte merDu går från ett fel till ett annat vilket gör vidare diskussion poänglös. Det finns inget kort som ger Eurobonus baspoäng.
Fram till igår stod det ”lanseras snart” på Amex svenska sida. Idag visas inte kortet alls. Ångrade de sig?
Prövat ringa och fråga?Det verkar så...eller är det någon som hittat någon med info?
Med tanke på att de har slutat tillåta övertrassering av kreditgränsen på vanliga kreditkorten så skulle det nog vara fallet.Fram till igår stod det ”lanseras snart” på Amex svenska sida. Idag visas inte kortet alls. Ångrade de sig?
Ingen som hört något mer om vad som hände med den här kortlanseringen?
Nja, Jag har två Elit- KreditBumpundrar också.. (det är väl enda sättet att idag ha/skaffa elite betal+kredit för 40k baspts?)
Nja, Jag har två Elit- Kredit![]()
Åhå, det tänkte jag inte ens på... Jag har redan ett Platinum och ett Elite-kredit dock, var väl något om att man bara fick ha 2x Amex-kort samtidigt va? Annars är ju ett nytt Elite-kredit en variant![]()