robinselin
Ny medlem
Något nytt under solen om det nya kortet? Någon som har hört något mer än att det ska lanseras snart? Pratat med Amex, men dom verkar inte veta heller mer än att dom väntar på någon marknadspartner.
Dum fråga men har det funnits ett Elite Expense förut? Eller menar du att Corporate Card upphör och blir Amex Elite?Gissar att vi med de gamla expense korten kvar mergas in i samma flik som det nya kortet när det väl lanseras?
Tänker mig att det fr. AMEX sida vore bra att meddela detta så man slipper spekulera i om det nu finns två versioner av expense kortet.![]()
Dum fråga men har det funnits ett Elite Expense förut? Eller menar du att Corporate Card upphör och blir Amex Elite?
så var det ja, sorry. Det känns lite i gråzon att i så fall ta en kreditupplysning på de kunderna och dessutom tvinga på de en kredit utan godtycke.Elite Expense har funnits, eller finns till och med, men går inte att nyteckna.
Nej, det är inte korrekt.men bara en av varje "typ" om jag förstod det rätt,
Fast det är väl inte samma sak? Eller ger alla dina 6 kort EB baspoäng?Jag har, som huvudkortsinnehavare, haft upp till sex kort simultant.
Var kommer EuroBonus baspoäng in i hur många Amex kort man kan ha?Fast det är väl inte samma sak? Eller ger alla dina 6 kort EB baspoäng?
Var kommer citatet ifrån? Bara nyfiken.
Citatet kommer från Amex som själva säger att du får ha max 2 kreditprodukter från dom. Det kan vara Amex Green och Amex Gold om man så önskar och ingen av dessa ger eurobonuspoäng. Eller så kan man ha sas amex elite och premium, då ger båda korten eurobonus.Fast det är väl inte samma sak? Eller ger alla dina 6 kort EB baspoäng?
Var kommer citatet ifrån? Bara nyfiken.
Du går från ett fel till ett annat vilket gör vidare diskussion poänglös. Det finns inget kort som ger Eurobonus baspoäng.Eller ger alla dina 6 kort EuroBonus baspoäng?