D
Deleted member 53670
Guest
Mina poäng trillade in förra veckan/idag och jag nådde spend-kravet min första månad (okt-nov). Alltså tog det 6-7 månader för att få poängen.
Mina poäng trillade in förra veckan/idag och jag nådde spend-kravet min första månad (okt-nov). Alltså tog det 6-7 månader för att få poängen.
Jag skaffade Elite på 60k-kampanjen i januari och kommer att få poängen vid nästa autosweep. Dvs att jag fick dem så fort jag nådde gränsen.Är det någon som har koll på hur länge jag måste ha kortet för att få poängen?
Jo vi är ett gäng som väntar också. Bruka komma första tisdagen i månaden. Något verkar ha gått fel den här gången men jag inväntar tisdag kväll innan jag agerar.Någon mer än jag som inte fått sina poäng efter att ha nåt upp till spendkravet? De skulle överförts senast 30/4 men syns inte i autosweepen i appen eller under befintlig intjäning under nuvarande period.
De vanliga poängen från Amex trilla in igår men icke poängen för sign-up. Var det samma sak för dig/er?Jo vi är ett gäng som väntar också. Bruka komma första tisdagen i månaden. Något verkar ha gått fel den här gången men jag inväntar tisdag kväll innan jag agerar.
45.000p kom in för mig!De vanliga poängen från Amex trilla in igår men icke poängen för sign-up. Var det samma sak för dig/er?