Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kompis hade ett kort som han sa upp för över 1 år sedan, fick 5k startpremie i början av 2010.
Skaffade ett nytt kort nyligen, fick ingen bonus, ringde och fick beskedet "nej, du har fått redan fått
det måste gå längre tid innan det kan bli aktuellt igen! "

Inte så svårt att skriva "gäller endast för de som inte utnyttjat erbjudandet tidigare"
Förresten så är erbjudandet om 30 000, som tydligen inte längre gäller, fortfarande uppe.
http://www.americanexpress.com/sweden/saskampanj/

Last edited:
När var detta erbjudande aktuellt? Frågan är vad som händer om man ansöker om kort från denna länk? Ngn som har provat på sistone?
.

Januari 2011 är det senaste jag vet att någon fått dem, enl.post #78 och #88 får man inget längre.
Men det är ju bara att testa och be dem behålla kortet om du inte får 30k :)

När var detta erbjudande aktuellt? Frågan är vad som händer om man ansöker om kort från denna länk? Ngn som har provat på sistone?

Jag kan höra av mig. Jag sökte i slutet av januari och fick mitt nya SAS Amex hem idag. Då var det att om du ansöker du får 20 000 poäng men du betalat 1000kr årsavgift. Detta var på www.sas.se/eurobonus.

Idag om du kikar på länken får du sidan som: SAS EuroBonus American Express Card - En snabbare väg till EuroBonus-resor så du får 6000 poäng men årsavgiften är sänkt till 500kr...

Vi får se hur många extra poäng trillar på mitt konto. Jag hår av mig sen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen