Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är snarare så att man vill hålla tillbaka lite. 150k-gränsen passerades på tok för tidigt i år igen...

Året började med mycket jobb-realterade kostnader och nu är jag mindre än 5 000 SEK från 150 000 SEK och det betyder att jag använder ett annat kort fram till slutet av året.

Vet någon om Amex arbetar med att utveckla förmånen? - de "missar" ju transaktionsavgifter...

Året började med mycket jobb-realterade kostnader och nu är jag mindre än 5 000 SEK från 150 000 SEK och det betyder att jag använder ett annat kort fram till slutet av året.

Vet någon om Amex arbetar med att utveckla förmånen? - de "missar" ju transaktionsavgifter...

De bör göra något iallafall. Jag slutade handla på mitt Amex för ett tag sen, då jag bara är 1400 kr från gränsen. Kommer troligen inte använda det förrän i höst igen när jag önskar få 2-4-1-vouchern.

Beställde ett Diners också, för 10p/100kr på Mastercardet känns klent i jämförelse, så nu sitter man med triss i SAS-kreditkort!

Amex torskade på 97K förra veckan för att inte passera 150K för tidigt iår. Fick bli Diners istället. Dags att göra om reglerna till giltighet hela nästa år för 2-4-1..... Hoppas Amex läser denna sida.

En annan fundering, är det någon här som har fått Centurionerbjudande då man enbart använder sig av SAS Amex?

Det händer att man får förfrågan om att bli Centurion då man använder Platinum, men är det någon som har fått det med sas kortet?

Tjena!
Ny här på forumet och med det kommer vissa rookie- tendenser.

Det är nämligen så att jag funderar på ett sånt här kort och undrar om man kan direktkoppla det till mitt bankkonto för att därmed slippa fakturor etc?

Kanske sparkar in öppna dörrar men;

Finns dock ingen garanti att Du har täckning För dina köp likt ett Visakort.

Tjena!
Ny här på forumet och med det kommer vissa rookie- tendenser.

Det är nämligen så att jag funderar på ett sånt här kort och undrar om man kan direktkoppla det till mitt bankkonto för att därmed slippa fakturor etc?

Inte mig veterligen, jag får en e-faktura varje månda som jag godkänner.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen