Senaste nytt

SAS American Express

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det ngn aktuell kampanj man kan nyttja som överstiger den på sas.se, 6k poäng?

Det finns (om du inte är EBS/EBG) ju alltid värvningsbonusen. Du får bara 6k poäng, men den som värvar dig får 12k. Spelar du dina kort rätt i det här forumet borde du kunna få något i retur för att bli värvad. Säg, en affärslunch i centrala Sthlm eller ett par drinkar ;)

Denna länk fungerade nyligen, 30.000 poäng i startpremie.

Nya SAS EuroBonus American Express® Card

se post 92 i denna tråd

De går med på att länken finns men menar att kampanjen inte är aktuell. Dock står det ingenting om giltighetstid, och man kan ju tycka att icke aktuella kampanjer borde tas bort och inte släppa igenom ansökningar. Efter det bemötandet kommer jag inte att använda Amex en krona över 150 000.

jag föreslår att en administratör rekomenderar mig så att de kan ta del av värvningsbonusen, det får bli en "investering" i BC.se från min sida. Det kanske kan bidra till ytterligare något spännande reportage i framtiden.

först till kvarn av admins

EDIT, gäller även Redaktörer för det goda arbetet de lägger ner här i forumen

Last edited:
Nu har jag äntligen fått kortet och kan börja jobba på vouchern.
Dock var det ju nyss 20 000 poäng i start premie, tror det va 6 när jag tryckte på ansök, men man vill ju gärna ha 20 k istället, ngn som har ett tips på hur jag kan snika till mig dem?

Ngn som har en skärmdump där det står 20k i start premie?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen