fcx
Medlem
Vilket språk är det som gäller när man ringer?
Engelska.
Vilket språk är det som gäller när man ringer?
De ser din voucher i systemet om den har ställts ut så det är bara ringa.I mitten av förra veckan gick jag för första gången över 150k spend, och nu finns plustecknet i sammanställningen. Visar att "Du har uppnått din eurobonusförmån". Så frågan är om jag redan nu kan ringa Tallinn och boka den resan som jag spetsat in mig på? Behöver jag något voucher-nummer eller ser de också att det är grönt ljus?
mvh
I mitten av förra veckan gick jag för första gången över 150k spend, och nu finns plustecknet i sammanställningen. Visar att "Du har uppnått din eurobonusförmån". Så frågan är om jag redan nu kan ringa Tallinn och boka den resan som jag spetsat in mig på? Behöver jag något voucher-nummer eller ser de också att det är grönt ljus?
mvh
De ser din voucher i systemet om den har ställts ut så det är bara ringa.
Du kan väl provboka typ Stockholm-Luleå i november på sas.se,då ser du ju om du kan applicera vouchern, dvs registrerats hos sas
Du borde se den på sas.se om du försöker göra en poängbokning där.Och hur ser / vet jag att vouchern är utställd? Skickar de hem en eller kommer det upp på hemsidan? Står kanske någonstans i avtalet men eftersom du verkar veta...
Tror @Morgan syftar på det jag skrev ovan, gör en provboknign för att se om vouchern finns upplagd eller inte, du kan boka poängresa vilken månad som helst (utan att genomföra den) för att se dettaI november ???
Stort tack. Avvaktar till nästa vecka för att se om det klarnarDu borde se den på sas.se om du försöker göra en poängbokning där.
Du kommer få ett brev hemskickat inom några dagar/vecka med all info om detta.
Men du kan ju göra provbokningen på en gång så får du svaret... Tänkte att Stockholm - Luleå i november nog hade gott om platserStort tack. Avvaktar till nästa vecka för att se om det klarnar![]()