Generellt på SAS långflygningar är det bastu i business, varmt i plus och svalt i minus och aft galley. Gissar att de behållit samma koncept i A350.Har på mina senaste turer upplevt att Plus-kabinen varit otroligt varm, medan det var mycket svalare längre bak i planet. Kan inte vara en slump på två olika flighter.
Får väl prova än längre fram nästa gång istället..
Japp, märkte samma sak på premiären. Upplevde dock business hem svalare.Har på mina senaste turer upplevt att Plus-kabinen varit otroligt varm, medan det var mycket svalare längre bak i planet. Kan inte vara en slump på två olika flighter.
Får väl prova än längre fram nästa gång istället..
Jovisst är det SE-RSB som ska ta oss till Washington idag. Det ut att vara en ren och fin fågel.
Visa bifogad bild 106966
Såg en recension på youtube imorse.Måste säga att jag är sjukt imponerad över SAS just nu! Såg riktigt cleant och fräscht ut. Viktigaste för långa mig är att det är generöst med benutrymme och SAS levererar här. Inte längre några trånga Finnair-kojor där Finnair har utgått efter medellängd i Asien.
Ska bara spendera våra 200 000 Finnair-poäng i år så byter vi sedan från Finnair till SAS helt och hållet med kreditkort osv. så vi startar 2021 med hög spend från 1/1. Lagom till Amex november-kampanj med 25% högre värvningspoäng![]()
Med tanke på hur få folk det var där innan Köpenhamns-flighten så skulle jag inte vara orolig för en överfull loungeDet var en bra recension men hade hade fel på punkten om att man inte kan accessa Polarisloungen om man startar från ORD. Kanske dock bra att alla som ser videon får tro det dock.
Generellt på SAS långflygningar är det bastu i business, varmt i plus och svalt i minus och aft galley. Gissar att de behållit samma koncept i A350.