Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

Nightfly

Medlem
Ber om ursäkt om frågan har ställts tidigare.

Är det någon som har suttit på första raden i Plus - rad 20 alltså? Går det att sträcka ut benen på fönsterplatserna? Är det en vägg framför eller bara ett draperi? Funderar på om man ska välja 20A eller 20B. Jag antar att det går att sträcka ut benen i gången om man sitter på B?
 

palmen

Moderator
Ber om ursäkt om frågan har ställts tidigare.

Är det någon som har suttit på första raden i Plus - rad 20 alltså? Går det att sträcka ut benen på fönsterplatserna? Är det en vägg framför eller bara ett draperi? Funderar på om man ska välja 20A eller 20B. Jag antar att det går att sträcka ut benen i gången om man sitter på B?
Det är vägg. Har inte suttit där på A350 men om det är samma utrymme som på A330 så kan du sträcka benen om du är typ max 180 annars slår du i väggen, stolarna har ju dessutom fasta heltäckande sidor och inte bara ett armstöd så det är inte bara slänga ut benen i gången.

Personligen väljer jag alltid bort första raden av denna anledning.
 

Tobbe.O

Medlem
SE-RSE är ute och sträcker på vingarna idag! ;)

Screenshot_20220523-160553_Flightradar24.jpg
 

LPC123

Medlem
Har en resa bokad till Chicago i september som skulle flygas med A350 men som i tisdags blev ändrad till A330 :( Verkar inte bli mycket av deras A350 kärror och dom kommer säkert lämnas tillbaka tyvärr. Fina kärror som hade varit perfekta för SAS.
 
Toppen