Kan inte erinra mig att den var mindre. Är 180 cm och hade inga problem med fotutrymmet på rad 20.Fråga angående A350 SAS Plus.
Raden 20 är ju främsta raden i plus med (vad jag förstår) mer benutrymme.
Dock antar jag att det är en "uppfällbar" IFE som i gamla SAS Plus längst fram.
Är det ngn som vet om den IFE:n är lika stor som de andra 13'' eller mindre? (så var det ju på a330/a340).
Sitter och vet ej om man ska välja rad 20 eller 21 beroende på IFE. Eller är fotutrymmet viktigare?
Tur att jag har en bild på den då.Som flygnörd väljer jag bort rad 20 då man inte kan få den grymma tail cam för start och landning pga att man inte får använde IFE då.
Har en bokning med SAS ARN-MIA 15e januari som också precis ändrats till A330 från A350. Men men.. vi får väl se. Mycket kan ändras fram tills startJaha, har en sväng till SFO bokad i mellandagarna med A350 åt båda hållen... Nu plötsligt ändrat till A330. Det var den premiären.... Hoppas dom ändrar tillbaka.![]()
+1 på OSL-MIA den 14:eHar en bokning med SAS ARN-MIA 15e januari som också precis ändrats till A330 från A350. Men men.. vi får väl se. Mycket kan ändras fram tills start
Verkar stämma. Jag hade A330 EWR-ARN som nu ändrats till A350Enligt FR24 ska Newark flygas med A350 från alla tre huvudstäderna i början av november (iaf 2 nov går 904, 908 och 910 alla med A350). Chicago går då tillbaka till A330.