Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

NotRyan

Medlem
Tja, varför skall man testa med pax...låt CC med övriga pax ta "smällen" på första flygningen till ORD!!:rolleyes::)
Well, jag tror att all crew kommer att få tid att bekanta sig med var alla saker finns i A350, i övrigt tror jag att dom kan sitt jobb. Så väsenskillt är det inte att jobba i en A350 jämfört med en A330 :)
 

Carl

Medlem
Är facket med på testflygningarna? Dom är ju så måna om arbetsmiljön och möjligheten att personalen skall få vila
 

Lauda 777

Medlem
Tycker att man kan i alla fall vara lite optimistiskt i den här tråden. Gnäll på ett plussäte som ingen har provsuttit, klagomål på Go som inte är sämre än något annat bolag och tjafs om personal.

Det är snart jul, drick lite lite glögg, åt en lussekatt. Glad Lucia!
 

LPC123

Medlem
Tycker att man kan i alla fall vara lite optimistiskt i den här tråden. Gnäll på ett plussäte som ingen har provsuttit, klagomål på Go som inte är sämre än något annat bolag och tjafs om personal.

Det är snart jul, drick lite lite glögg, åt en lussekatt. Glad Lucia!
Så bra sagt! Låt oss testa planet live först sen kan vi ha synpunkter. Jag tror faktiskt att det blir bra
 

gjohansson

Medlem
Tycker att man kan i alla fall vara lite optimistiskt i den här tråden. Gnäll på ett plussäte som ingen har provsuttit, klagomål på Go som inte är sämre än något annat bolag och tjafs om personal.

Det är snart jul, drick lite lite glögg, åt en lussekatt. Glad Lucia!
Äh. Det är väl så svenskt det kan bli o gnälla i förväg
 
Toppen