gjohansson
Medlem
OT men samma för mig idag när jag åkte till Chicago och ingen SSSS.Nu har jag bokat av min biljett, men när jag tog fram bokningen för att göra det så hade jag också möjligheten att checka in ARN-CPH, men inte CPH-ORD.
OT men samma för mig idag när jag åkte till Chicago och ingen SSSS.Nu har jag bokat av min biljett, men när jag tog fram bokningen för att göra det så hade jag också möjligheten att checka in ARN-CPH, men inte CPH-ORD.
Kunde bara checka in ARN-CPH nu, men inte CPH-ORD.
Luktar lite SSSS om detta...
Tråkigt! Får hälsa på varandra vid någon annan BC-träff!
Har du avbokat ännu?
Konstigt att jag fortfarande inte kan välja plats ombord...Har även ringt SAS, och de säger att det är fullt. Ska verkligen bli skoj att se vad som händer
Visa bifogad bild 104838
Kunde bara checka in ARN-CPH nu, men inte CPH-ORD.
Luktar lite SSSS om detta...
Vi är några stycken så vi kanske skall köra en gemensam reserapport där vi resenärer live-postar eller har @palmen redan tänkt på detta?Jag hoppas att ni som åker på denna historiska tur får en trevlig flygning! Posta gärna tankar/intryck (jämfört med deras A330 & A340) och framförallt bilderJag åker denna först i mars.
Du menar väl att du är mest intresserad av om champagnen smakar annorlunda i en A350 då lufttrycket är högre.Jag hoppas att ni som åker på denna historiska tur får en trevlig flygning! Posta gärna tankar/intryck (jämfört med deras A330 & A340) och framförallt bilderJag åker denna först i mars.