Senaste nytt

SAS A350-900 - vi som flyger på invigningsflygningen den 28/1

Om du ska åka med, vilken kabin åker du i?

• Total voters
    22
@TurE & @Thornado @FlyHi - ska ni alla med ut på lite mat och stök på kvällen? Jag tänker att vi kanske borde bokat något. Jag har även en kompis i Chicago som sagt att hon antagligen ansluter.

Jag har biljetter med vändande flyg. Plus på ditresan och Business hem.

Det lutar dock åt att jag inte kommer kunna åka, och kommer att boka av. Hade tänkt göra det nu i dagarna, men väntar nog fram till söndag med att göra det för att se hur Kinasituationen utvecklar sig (ska åka till Kina strax efter Chicagoresan, så därför har jag inte riktigt tid att vara ledig för Chicago, men skulle det visa sig att det finns risk att jag måste boka av Kina så kanske jag tröstar mig med en Chicagosväng istället).

Skriver här innan avbokning ifall någon vill försöka hugga platserna, även om jag antar att det är högst osannolikt att de går tillbaka som awards när det är så nära inpå avgång.

Fått lite info, det kommer att vara någon form av event i gate innan avresa. Om det betyder att man bjuder på ett glas att dricka eller något annat låter jag vara osagt, kommer att börja i mikkeller loungen i vilket fall.
När kommer du till Loungen?

Är det någon som har koll på vilka take away sorter som finns på Mikkeller?

Jag vill informera om att jag kommer avboka resan. 20H i plus blir ledigt. Hoppas ni får en trevlig flight!

Tråkigt! Får hälsa på varandra vid någon annan BC-träff!

Har du avbokat ännu?

Konstigt att jag fortfarande inte kan välja plats ombord...Har även ringt SAS, och de säger att det är fullt. Ska verkligen bli skoj att se vad som händer :D

Skärmavbild 2020-01-26 kl. 22.47.21.png

Finns tre säten som inte är tagna längst bak i mitten i business på utresan. ;)

tro mig - jag har koll på det :D

Först och främst hoppas jag att Trump inte kommer med jobbiga nyheter imorgon. Går allt bra där så ska väl flyggudarna kunna ge mig en CU också... :rolleyes:

Jag kommer tyvärr också att avboka resan. Jag har just nu en biljett med utresa på premiären i Plus och sen hemresa med vändande plan i Business.

Jag kommer att boka av biljetten exakt 00.00 (midnatt) om någon vill hålla utkik efter biljetterna (även om det är högst osannolikt att de går tillbaka som awards så här nära inpå).

Toppen