Senaste nytt

SAS A340-300 återuppstår ?

Min Chicagoflight 18-27 januari 2022 blev för 5 min sen ändad tid från10.20 till 10.00 från ARN samt till A340 på båda flighter. Mer än två månader kvar - vad tror ni om detta?
Tro det eller inte men jag och en annan BC medlem har fått vår Boston resa i månadsskiftet februari/mars ändrat från en A321 till A340-300 jag börjar redan få resfeber om vad SAS skall överaska oss med, lovar att lägga upp massor av bilder här på BC

Fick i fredags en EVA resa avbokad, både ut CDG till TPE samt returen till CDG blev inställda, mitten av dec blev ANA F resa inställd, det är många 2-4-1 voucher som brinner inne.
Det är inte roligt nu.

Japp, det är väl ändå lite märkligt att de håller på och ändrar till A340 så långt fram i tiden? Men fortfarande bara att sitta lugnt tills de ställer in?

Jag lade tyvärr in min info om EWR-ARN i februari i 737-tråden...

Kan de vara så att de håller på och kollar hur de skall disponera flottan under vintern och våren?
( helt ogrundad gissning från mig)

Kan de vara så att de håller på och kollar hur de skall disponera flottan under vintern och våren?
( helt ogrundad gissning från mig)

Nästan alla avgångar från MIA-ARN/CPH på måndagar i januari är ändrad till A340, men de säljer fortfarande biljetter. Så möjligen har du en poäng i ovan. Kanske kan det trilla in lite rapporter så småningom här i tråden, men vore intressant att höra om det är någon som tillfälligt fått en A340 :)

Toppen