Senaste nytt

SAS 70 år, super rea på bonusbiljetter

Haha, får göra ett nytt försök sen. Livet hänger inte på detta :)

Ps. Någon som vet hur lång tid det tar innan man får extrapoäng man köper?

Upptäckte att det öppnades för alla vid midnatt. Antingen hade det blivit många avbokningar sedan jag bokade tidigare i veckan eller så hade de hållt på en del biljetter, för fanns helt plötsligt mycket bättre tillgång på Hongkong-resor efter nyår.

Blev en långweekend till Chicago i plus under slutet av Januari.
Första gången SAS longhaul sedan 767 och första long haul ekonomi på nog 4 års tid.
Men 24000 poäng och 344 kr var för billigt att inte boka. :)

Upptäckte att det öppnades för alla vid midnatt. Antingen hade det blivit många avbokningar sedan jag bokade tidigare i veckan eller så hade de hållt på en del biljetter, för fanns helt plötsligt mycket bättre tillgång på Hongkong-resor efter nyår.
Verkligen? Jag har en bekant som försökte boka in till ungefär samma dagar som jag ska dit i slutet på januari, och då var det helt tomt på just Hongkong i flera veckor i sträck i både plus och go...

Jag trodde det var Now or Never-rean som hade kört tomt på dem :)

Så mycket var det alltså värt att vara EBG/D........
Som EBG/D har man ju fått två chanser på att komma åt dessa biljetter. Som EBB enbart en chans.
Tycker det är bra skött, vi hade försprång och kunde boka tidigare i veckan, var vidöppet som diamond och kunde välja helt fritt på datum. Om de nu släppt ännu mer platser så är det ju ännu bättre för oss Diamonds/Golds som får ytterligare en chans att boka biljetter.

Blev en långweekend till Chicago i plus under slutet av Januari.
Första gången SAS longhaul sedan 767 och första long haul ekonomi på nog 4 års tid.
Men 24000 poäng och 344 kr var för billigt att inte boka. :)
Nu är det ju dock plus och inte economy så du får nog boka en resa i riktig economy också ;)

Funkar kampanjen bara för ToR-biljetter? Det ser ju lite märkligt ut när inrikesflyg kostar 5000 för en enkelbiljett men 3000 för ToR.

Toppen