Senaste nytt

SAS 70 år, super rea på bonusbiljetter

DanielKif

Medlem
WOW! Vilka priser. Synd att man inte är Diamond :(


Oh, by the way, children 2 - 11 years old, receives a 50% discount on the offers below. <- sweet lord.
 

Thornado

Medlem
Riktigt bra värde för resor till Svalbard. Hoppas att även dessa priser (poängkostnader) finns att tillgå för EBG-kunder efter 9e Sept.

Jag tolkar det som att det blir tillgängligt för "alla" efter 9:e september (givetvis med sämre tillgänglighet då när EBDs bokat), så skulle inte bli förvånad om EBG också får lite förtur och får tillgång till erbjudandet om 2 dagar eller så.
 

Mangostan

Medlem
Riktigt bra värde för resor till Svalbard. Hoppas att även dessa priser (poängkostnader) finns att tillgå för EBG-kunder efter 9e Sept.
Man bör dock ställa sig frågan om perioden oktober-februari är den tid på året man vill besöka Svalbard. Det kommer att vara väldigt mörkt och kallt. Jag planerar en resa dit, men har kommit fram till att sommaren (maj-juli) passar mig bäst.
 

tomle

Medlem
Riktigt bra priser, kanske får spontanresa till Beijing/Chicago/Hongkong/Shanghai/Washington. Ska ju även till Berlin men frågan är om skatterna inte är lika höga som en vanlig biljett med Air Berlin ändå...
Svalbard är ju nice, lite snöskoter eller hundsläde.
 

Tonton

Medlem
Man bör dock ställa sig frågan om perioden oktober-februari är den tid på året man vill besöka Svalbard. Det kommer att vara väldigt mörkt och kallt. Jag planerar en resa dit, men har kommit fram till att sommaren (maj-juli) passar mig bäst.
Jag var där i slutet av Februari tidigare i år. Mörkt? Nja. Kallt? Tyvärr inte!

Edit: det var till och med kallare hemma i Linköping :/
 

Mangostan

Medlem
Jag var där i slutet av Februari tidigare i år. Mörkt? Nja. Kallt? Tyvärr inte!

Edit: det var till och med kallare hemma i Linköping :/
Intressant att höra. Hoppas att du fick se isbjörnar! Har tidigare i mitt planeringsarbete läst att antalet soltimmar i februari är noll samt att medeltemperaturen ligger mellan -13 och -21, men allting är ju relativt. Väntar nog med att boka hursomhelst. Ursäkta avvikelsen från ämnet.
 
Toppen