Eller inrikes för 3000p, tyskland för 6000p!Dr. Miles skrev:24.000 poäng för resa i SAS Plus till:Beijing, Chicago, Hongkong, Shanghai, WashingtonDet är ett riktigt kap!Klicka för att utvidga...
Nej, då är det inte i SAS Plus, utan i SAS Go.FF#1 skrev:Eller inrikes för 3000p, tyskland för 6000p!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Nej, då är det inte i SAS Plus, utan i SAS Go.Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Riktigt bra värde för resor till Svalbard. Hoppas att även dessa priser (poängkostnader) finns att tillgå för EBG-kunder efter 9e Sept.Klicka för att utvidga...
Man bör dock ställa sig frågan om perioden oktober-februari är den tid på året man vill besöka Svalbard. Det kommer att vara väldigt mörkt och kallt. Jag planerar en resa dit, men har kommit fram till att sommaren (maj-juli) passar mig bäst.Tonton skrev:Riktigt bra värde för resor till Svalbard. Hoppas att även dessa priser (poängkostnader) finns att tillgå för EBG-kunder efter 9e Sept.Klicka för att utvidga...
Jag var där i slutet av Februari tidigare i år. Mörkt? Nja. Kallt? Tyvärr inte!Mangostan skrev:Man bör dock ställa sig frågan om perioden oktober-februari är den tid på året man vill besöka Svalbard. Det kommer att vara väldigt mörkt och kallt. Jag planerar en resa dit, men har kommit fram till att sommaren (maj-juli) passar mig bäst.Klicka för att utvidga...
Intressant att höra. Hoppas att du fick se isbjörnar! Har tidigare i mitt planeringsarbete läst att antalet soltimmar i februari är noll samt att medeltemperaturen ligger mellan -13 och -21, men allting är ju relativt. Väntar nog med att boka hursomhelst. Ursäkta avvikelsen från ämnet.Tonton skrev:Jag var där i slutet av Februari tidigare i år. Mörkt? Nja. Kallt? Tyvärr inte!Edit: det var till och med kallare hemma i Linköping :/Klicka för att utvidga...