Ännu bättre deal till Washington, Hong Kong, Chicago, Peking, Shanghai. Färre poäng och lägre skatterTrevligt! En chans att använda kvarvarande poäng innan de brinner inne.
Ett par biljetter till Tyskland eller Polen, i Plus, verkar ju vara en bra deal![]()
Ser detÄnnu bättre deal till Washington, Hong Kong, Chicago, Peking, Shanghai. Färre poäng och lägre skatter![]()
Kan ju faktiskt vara värt att betala för de 500 extra-poängen för att ha möjlighet att utnyttja resterande 17500 i detta fall. Tvivlar på att de kommer kunna utnyttjas på något bättre sätt under en överskådlig framtid.Ser detSamlar dock inget till Eurobonus längre o har försökt bli av med sista poängen. Blir av med de flesta i månadsslutet.
Har en del långresor i jobbet så slipper gärna liknande privat. Kanondeal är det dock.
Inser dock att jag har 17.500p kvar500p från två t/r i Plus till t.e.x. Tyskland. Hade varit ett bra sätt att bränna det sista annars
![]()
Tyvärr fungerar inte det heller. Direkt efter jag väljer att betala endast med poäng, eller poäng + cash för den delen, så får jag meddelande oavsett om jag kör direkt via startsida eller länk. Har provat flera olika webbläsare också.
Har du nog rätt i!Kan ju faktiskt vara värt att betala för de 500 extra-poängen för att ha möjlighet att utnyttja resterande 17500 i detta fall. Tvivlar på att de kommer kunna utnyttjas på något bättre sätt under en överskådlig framtid.![]()