Senaste nytt

SAS 70 år, super rea på bonusbiljetter

ESSA

Medlem
Fråga.

Jag har biljett i Plus ARN-PEK-ARN
4/10-18/10. Betald, 5000:-
EBS.

Om jag hittar poängresa i denna kampanj, kan jag avboka den betalda och få pengar tillbaka?

Den resan tror jag att jag bokade via Friends and Family.

Säkert har någon svaret här, ska börja leta i mail jag fått också...
 

mha321

Medlem
Fråga.

Jag har biljett i Plus ARN-PEK-ARN
4/10-18/10. Betald, 5000:-
EBS.

Om jag hittar poängresa i denna kampanj, kan jag avboka den betalda och få pengar tillbaka?

Den resan tror jag att jag bokade via Friends and Family.

Säkert har någon svaret här, ska börja leta i mail jag fått också...
En "vanlig" plus är alltid avbokningsbar till återbetalning.

Men med det priset låter det som Plus Saver som *inte* är det. De brukar gå att avboka, men mot avgift, har jag för mig. Så exakt vad det kostar bör du kolla upp innan du avbokar.
 
Fråga.

Jag har biljett i Plus ARN-PEK-ARN
4/10-18/10. Betald, 5000:-
EBS.

Om jag hittar poängresa i denna kampanj, kan jag avboka den betalda och få pengar tillbaka?

Den resan tror jag att jag bokade via Friends and Family.

Säkert har någon svaret här, ska börja leta i mail jag fått också...
Om det är bokat i plus saver kostar det 300euro att avboka och 200euro att ändra om jag minns rätt
 

ESSA

Medlem
Tackar för snabba svar!
SAS VIP plus är vad jag hittar i infon.

Hade missat att kampanjen hade olika datum för inom Europa och resten av världen. Tack!

Då föll det på datumen på denna resa.
 

SK

Medlem
Jag får bara svaret "Du har inte den medlemsnivå som krävs i EuroBonus för att se den här sidan." då jag försöker boka nu. Funkade bra imorse :(
 

SK

Medlem

Inte via länken utan gå direkt till boka bonusresa på startsidan så ska det funka


Tyvärr fungerar inte det heller. Direkt efter jag väljer att betala endast med poäng, eller poäng + cash för den delen, så får jag meddelande oavsett om jag kör direkt via startsida eller länk. Har provat flera olika webbläsare också.
 
Toppen